2. Hotelbeoordelingen Noord-Macedonië
Noord-Macedonië Star Dojran Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Stupar Apartmani Beoordelingsscore: 8,1

“Comfortabele bedden.”

• Fuk-tak's bungalow Beoordelingsscore: 9,4

“Bungalow van alle gemakken voorzien”

• Vila Stefani Beoordelingsscore: 9,4

“Prijs-kwaliteit verhouding. Locatie is op 10min loopafstand van het centrum.”

• Family House Beoordelingsscore: 9,9

“Ontbijt was niet inbegrepen bij onze boeking, toch kwam de eigenaar dagelijks met een hapje en/of een drankje zonder meerkosten. De verhuurders waren zeer vriendelijk en gastvrij en permanent ter beschikking. Wij hebben ons verblijf als heel prettig ervaren, hebben ons erg goed vermaakt en het was de perfecte locatie om een week te relaxen en genieten. Mede door de rustige ligging en de service en o.a. het prachtige zwembad en tuin. Gelegen op 5 minuten lopen van het meer en centrum van Dojran, dé ideale vakantieplek. Wij gaan zeker nog een keer terug naar Family House!”

• Apartments Groshev Beoordelingsscore: 9,2

“Wat mij het meest beviel, was dat de host(s) mega vriendelijk waren. Bij binnenkomst hebben we eerst gezellig een praatje gemaakt en wat gedronken. Ze konden niet zo goed Engels maar ze deden erg hun best en dat was fijn. Toen wij weer wilde uitchecken stonden ze ons beneden op te wachten om ons doei te zeggen. Dus ik zal dit zeker aanrijden. Mega lieve mensen en de kamer was prachtig”

• Fuk-tak's bungalow Beoordelingsscore: 9,4

“Rustige omgeveing”

• Villa Renesans Beoordelingsscore: 9,1

“Schoon, ruim, van alle gemakken voorzien en de warme gastvrijheid….en dat voor die prijs.”

• Sunrise Apartments and Studios Beoordelingsscore: 8,8

“locatie en eigenaars”

• Fuk-tak apartmani&restoran Beoordelingsscore: 9,5

“hygiene, vriendelijke personeel goede prijs”

• Apartments Villa Zora Beoordelingsscore: 5,6

“Het was in het appartement aangenaam warm, want buiten koud. We waren doorweekt van een bui en konden binnen op adem komen. Je Aan de overkant van de weg is het meer. Het meer is mooi, en langs de stranden is het volledig uitgestorven in het naseizoen. Gegeten hebben we twee keer bij Fuk Tak, een restaurantje vlakbij. Dat heeft een hoop goedgemaakt. Super lekker eten, lief personeel. Tussen het meer en de hoofdweg loopt een fietspad, daar heb ik kunnen hardlopen.”