2. Hotelbeoordelingen Laos

Ban Vang vieng City center, 10000 Vang Vieng, Laos

#8 van de 93 hotels in Vang Vieng

• Beoordeeld op: 24 april 2024

• Junior Familiesuite

Helaas was er geen safe in de kamer zodat je alle belangrijke papieren en eigendommen bij je moet dragen. Heel lastig. De tv heeft alleen YouTube voor de mensen die van tv houden. De aankleding van de kamer zou iets gezelliger kunnen. Misschien iets aan de muur? Ons verblijf was prima. Dit alles is info.

Heel schoon hotel/hostel. Alles wit dus schoenen uit in het gebouw. Als je niet te kritisch bent dan is het goed uit te houden. Handdoeken, water, toiletpapier staan op een tafel in de hal dit mag je zelf pakken. Als de kamer een schoonmaakbeurt nodig heeft geef je dit door aan de beheerder. Mr. Ben. Hij regeld ook toertochten, scooterverhuur en bus of treintickets. Eindelijk kun je hem alles vragen. Het gebouw is gehorig maar dat went, zelfs de familie haan die er rondloopt.😂 Het ontbijt kun je kiezen uit 4 eiergerechten, koffie, thee, toast, boter, jam en veel fruit dit allemaal aan tafeltjes die in de aankomsthal staan. Het is 10 minuten lopen naar het "centrum". Jonge mensen kunnen met een scooter alle kanten op.

• Beoordeeld op: 21 februari 2024

Prettig verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Bergen

Badkamer had een vreemde geur. Raam kon niet goed op slot, waardoor deze wijd open stond zonder dat we het door hadden.

Super vriendelijke host. Ruime kamer. Lekker ontbijt. Fijne plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

- ontbijt was beperkt (vegan bleek geen optie) - we hadden een kamer met twee dubbelbedden geboekt, maar die kamer bleek niet te bestaan - er is geen receptie - de plek om te ontbijten is bijzonder (direct als je binnen komt lopen) - vanaf de weg is het hotel lastig te vinden

- er is een koelkast in de kamer