3. Hotelbeoordelingen: Toscane

Via Poggio alla Croce 41, 50063 Figline Valdarno, Italië

#4 van de 35 hotels in Figline Valdarno

7,2

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

Mooie accommodatie met top keuken

Er was helaas geen tafel voor ons vrijgehouden in het restaurant als gasten gezien er veel gasten van buiten waren, maar konden wel buiten zitten.

Met name het eten was heerlijk, 10/10. Locatie was mooi en alles was goed onderhouden. Ook het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

Fantastisch!

niets!

Hele vriendelijke en lieve mensen, de zussen die de Podere runnen

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Prima locatie en uitstekende prijs/ kwaliteit

Te weinig stopcontacten bij het bed. - Wifi af en toe niet goed en - Ziggo Tv is er met en zonder (5G) wifi niet te ontvangen. Op andere plekken in omgeving wel. Ontbijt zou iets uitgebreider mogen

De ligging, schoon/netjes en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 oktober 2023

Het personeel was ietwat afstandelijk, maar dat deed verder niet veel af aan de ervaring. We misten nog wel een plek om lekker te zitten/relaxen binnen of buiten. Los van wat tafeltjes bij het restaurant, en het zwembad (sluit om 19:00). Als dit er zou zijn zou podere san giusto wat ons betreft helemaal af zijn

Podere San Giusto is een prachtige Agriturismo, met een heel fijn zwembad. De kamers waren erg schoon en mooi.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2023

Een aanrader
    • Junior Suite

Ik vond de matras te hard. Maar mijn man vond dit goed 🤭.

Een prachtige locatie. Zeer vriendelijk ontvangen. Mooie kamer en alles aanwezig. Zeer proper. Zeer lekker ontbijt. Je kan er 's avonds eten. Dit is een echte aanrader. Zeer lekker gegeten. Een prima uitvalsbasis om uitstappen te doen naar firenze en pisa.

• Beoordeeld op: 27 september 2023

Geweldig!

Niks!

Prachtige locatie met ruime, comfortabele en mooie kamers! Zwembad en tuin met zitjes aanwezig om te ontspannen. Aanwezige restaurant is de moeite waard, heerlijk eten voor een schappelijke prijs!

• Beoordeeld op: 23 september 2023

Aangenaam adres, lekker eten, zeer gedienstig personeel, alles in orde

Alles in orde.

Zeer goed ontbijt, heel vriendelijke bediening, mooi zwembad, avondeten keuze uit een menukaart, lekker eten, wordt uitgebaat zoals een restaurant, er komen veel mensen uit de streek vrijdag en zaterdag uit eten, gezellig. Uitbaters spreken ook engels.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Top!

Niets.

Top ontbijt, zeer goed restaurant en een lekker zwembad.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Relaxt, rust , mooie ligging en met een top kwaliteit restaurant. Waarvan de kok kookt onder genot van goede blues muziek, hiervan kun je op terras heerlijk van genieten !

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

Prima verblijf

Bereikbaarheid, rumoer in restaurant tot laat in de avond. Door restaurantbezoekers parkeergelegenheid aan de magere kant.

Prima en goed verzorgd ontbijttafel, lekkere koffie en veel fruit. Ook het naastliggende restaurant was super.

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

Voor herhaling vatbaar, genoten!!
    • Junior Suite

Het ontbijt was , gewoon, goed. Niet overdadig. Het diner was altijd klasse! Het zwembad heerlijk groot. Een aparte vermelding krijgt de douche op onze kamer: voortreffelijk!! De kamer heerlijk ruim.

• Beoordeeld op: 31 mei 2023

Restaurant tot laat gezellig. Als je een keer vroeg wilt slapen is dat een uitdaging

Prachtige plek. Geweldig eten. De rust.

• Beoordeeld op: 5 mei 2023

• Junior Suite

Prachtige locatie, lekker ontbijt. Ook hebben we een aantal keer in het restaurant gegeten, heerlijk! Kleine kaart. De kamers zijn mooi en schoon. We hadden niet altijd een koelkastje op de kamer, dit is wel makkelijk om te hebben. De mensen zijn heel vriendelijk, op de achtergrond maar altijd bereid om te helpen. Echt een aanrader, vanuit hier kun je gemakkelijk de hele Chianti streek verkennen.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2022

Prachtige agriturismo met vriendelijke bediening, op een mooi en goed onderhouden terrein.

De mooie locatie en de nabije Chianti streek

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

• Junior Suite

de kamer was wat kil ingericht

leuk restaurantje met goed eten!

• Beoordeeld op: 17 september 2022

Omgeving

• Beoordeeld op: 14 september 2022

Schitterende podere, wanneer kunnen we terug?

De muggen hebben er ‘n ‘stealth’ modus: je hoort ze niet, je ziet ze niet, komen laag aangevlogen en in no time heb je tientallen muggebeten. Best ‘n goeie Deet meebrengen.

Op vrijdag geboekt voor aankomst op maandag. Last minute. Mooie agriturismo, zeer schoon, vriendelijke mensen. Ze doen alle moeite voor hun gasten. Mooi zwembad, geen vuiltje te bekennen. Rustig en enigszins afgelegen. Makkelijk bereikbaar met de auto. Uitstekend ontbijt. Mooie tuin. Kamer met recente badkamer en ruime douche. We hebben ter plaatse ‘n nacht bijgeboekt. Je kunt er ‘s avonds ook eten: uitstekende keuken. Beperkte kaart. Hebben wij 2x gedaan.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

er komen 's avonds veel locals te eten. Dan staat parkeerterrein vol. Kom je als gast in de avond thuis, is er vaak geen plek. Hierin moet worden voorzien. Nog iets: ik wou zo nu en dan n alcoholvrij biertje. Was er niet, jammer

geweldige locatie, uitstekend diner met lage prijs en uitstekende kwaliteit.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

Het verblijf overtrof op alle vlakken onze verwachtingen!
    • Superior Tweepersoonskamer

De Wifi zou op iedere plek een stuk beter kunnen, wellicht enkele versterkers erbij. Wij hebben op weinig momenten een stabiele wifi-verbinding gehad. Nu het 4G-netwerk op in dit soort omgevingen vaak zwak is en in dit geval de wifi onvoldoende werkte, zorgde dit af en toe voor wat frustratie (bijv. bij het uitzoeken van routes of activiteiten). Verder ontbrak er op onze kamer een grote, lange spiegel. Hierdoor kon je dus niet goed zien of je kledingkeuze er een beetje mee door kon ;)

Het avondeten was écht voortreffelijk. Het heeft al onze verwachtingen overtroffen. We hadden een 'normaal' vakantieverblijf verwacht, maar deze accommodatie ligt op een prachtige plek en is mooi en sfeervol aangekleed. Wij hebben erg genoten.

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

10/10 verblijf

Het enige kleine minpuntje was het verouderde matras. Verder geen enkele op of aanmerking.

10/10 verblijf. Perfecte locatie midden in Toscane. Alle mooie stadjes op goede afstand. Het zwembad is super, mensen ongelofelijk aardig. Het eten is perfect en het verblijf is werkelijk prachtig. Niks dan lovende woorden.

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

Het heeft onze verwachtingen overtroffen.
    • Junior Suite

Spek ontbrak bij ontbijt, en kaart voor savonds iets te beperkt om er 4 dagen te eten.

Het was een zeer mooi accommodatie tussen de olijfbomen. Meen zeer mooie Laet (suite) met mooie badkamer. Ontbijt was binnen maar zeer leuke plaats en sfeer. Ontbijt was zeer vers en lekker. Enkel spek met eieren ontbrak. Zwembad super mooi gelegen tussen bloemen en olijfbomen. Heel leuk en lekker om savonds te eten. Kortom een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 10 juli 2022

Heerlijk ontspannen verblijf in een prachtige omgeving met lieve mensen

nvt

De ligging. de ontzettend vriendelijke mensen, zowel eigenaren als personeel. Accommodatie was prachtig, van welke kant je het ook bekeek

• Beoordeeld op: 6 juli 2022

Prachtig landhuis

Jammer dat er geen mogelijkheden zijn om te wandelen in de buurt. Je hebt echt een auto nodig. Het personeel is vriendelijk, maar wat terughoudend.

Prachtig landhuis en tuin in het schitterende Toscane. Ontbijt en avondeten uitstekend. Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 28 juni 2022

Prachtig verblijf met vriendelijk personeel en heerlijk eten !!

Eigenlijk niks

Prachtige locatie, mooi zwembad , heerlijk ontbijt met zelfgemaakte Producten en een heerlijk restaurant, met echte Italiaanse keuken !! Fatsoenlijk parkeerplaats . Een echte aanrader 👍