3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden

Beoordelingen over Alegria Villas Complex

Agios Nikolaos, Vasilikos, 29100, Griekenland

#3 van de 105 hotels in Vasilikos

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Mooi en fijn huis, super schoon en netjes met alles wat je nodig hebt.
    • Villa aan het Strand met 3 Slaapkamers - Eigen Zwembad en Bubbelbad Binnen

Ontzettend gastvrije en aardige host die ons rondleidde, informeerde en tips voor ons over de omgeving had. Alles verliep vlot en we voelden ons welkom. En wat een ontzettend leuk huis! Wij hadden het huis met twee badkamers, drie slaapkamers en een geweldig zwembad om van te genieten. Schone handdoeken in overvloed en daarbij lagen ook vaatwastabletten en waspods klaar voor gebruik. Aan alles is gedacht, we hebben het heerlijk gehad.

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

• Duplex Boutique Maisonnettes naast het Strand met Gedeeld Zwembad en Eigen Bubbelbad in de Buitenlucht

Mooie locatie met super fijne tuin voor onze kleine kindjes. Heerlijk zwembad. Fijne mensen. Op loop afstand van verschillende strandjes

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

De hostess is heel gastvrij, de accomodaties heel sfeervol en comfortabel.
    • Villa aan het Strand met 3 Slaapkamers - Eigen Zwembad en Bubbelbad Binnen

Vroeg in het seizoen dus nog niet alles in de nabije omgeving open.

Heel prettig ontvangst door de hostess en gedurende ons verblijf was niets teveel gevraagd en regelde zij alles wat wij wensten, absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

Het was geweldig

Lia is de beste host die je maar kunt wensen. Ze geeft veel goede tips en is heel erg attent. Het appartementencomplex staat er prachtig bij met veel bloemen en planten en alle leuke gezellige zitjes. Wij hebben veel gebruik gemaakt van alle terrassen. Het appartement is ruim en heeft alles wat je nodig hebt. Het ligt in het mooiste gebied van Zakynthos met een prachtig rustig zandstrand op 5 minuten lopen en goede restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Topvakantie op heerlijke locatie

Ontzettend vriendelijke gastheer en gastvrouw. Goede tips voor activiteiten in de buurt, ontzettend behulpzaam bij het boeken van tripjes en huurauto. Prachtige omgeving , heel mooie tuin, met gezellige hangmatten, picknicktafels en een knusse boomhut waar savonds nog lekker zon was.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

De badkamers waren iets gedateerd en aan de kleine kant, met douchegordijnen, en er kwam niet altijd warm water uit de douche.

De ruimte in het appartement, meerdere balkons waarvan altijd wel één met zon, het uizicht. De rust. De bar die ondanks het laagseizoen gewoon open was. De eigenaar Lia: altijd vrolijk en bereid om te helpen. Om de dag volledig schoonmaak met nieuwe handdoeken en strandlakens. Keuken van alle gemakken voorzien, inclusief vaatwasser en wasmachine

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

Wat een gouden vonst!

De badkamer had soms lauw water en is aan de kleine kant, (Vandaar mijn 9 ipv 10, anders had hij zeker een 10 gehad) dit compenseert het bubbelbad dan weer wel. De kids gingen lekker in het bubbelbad ipv in de douche 😉

Wat een gouden vonst! De kamers en de tuin zijn echt heel leuk aangekleed! Het geeft een heerlijk ongedwongen sfeer! Leuke hutjes en spelen voor de kinderen. Overal leuke zitjes om bijvoorbeeld savonds te genieten met een drankje! Hele ruime appartementen met aan alles gedacht. Een eigen bubbelbad is echt heerlijk! Locatie is top en op kleine loopafstand van het strand! Voor restaurantjes soms wel wat verder weg ( We waren vrij laat int seizoen dus veel al dicht, wellicht hoogseizoen meer in de buurt) auto huren is sowieso een aanrader om lekker het eiland te ontdekken! Dafni beach is echt een aanrader! Lekker afgelegen en toch restaurantje met ligbedjes en heerlijk strand, stukje lopen langs het water ook erg leuk! Al met al echt een aanrader

• Beoordeeld op: 3 oktober 2023

Het signaal van de wifi was binnen slecht

Lia was de beste! Ze gaf veel tips over het eiland en we voelde ons erg welkom

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Comfortabel, rustig, schoon, ideaal voor (grotere) gezinnen.
    • Villa aan het Strand met 3 Slaapkamers - Eigen Zwembad en Bubbelbad Binnen

Een rustige, comfortabele plek, vijf minuten van strand en een aantal tavernes en winkeltjes. Wij zaten in de laatste villa, daar heb je de meeste privacy. Het weggetje is doodlopend dus geen verkeer. Het huis heeft drie volwaardige slaapkamers (á 2p) en in alle gemeenschappelijke ruimtes nog bedbanken staan. Het huis heeft drie woonlagen, volledig voorzien van airco. Het verblijf is brandschoon met om de dag schoonmaak en van alle gemakken voorzien. Alleen de WiFi in de slaapkamer van de onderste woonlaag was wat zwak maar voor ons niet hinderlijk. Zwembad was schoon met veel schaduwplekken. Van de gemeenschappelijke voorzieningen (zwembad, barretje, tuin) rond het hoofdgebouw (daar zitten appartementen) hebben we weinig gebruik gemaakt. Lia stelt je alles in het werk om je een comfortabel verblijf te geven met ook nuttige tips voor de omgeving. Ze reserveert restaurantjes, boottrips etc. Wij hebben ons door het verblijf laten ophalen van het vliegveld en een huurauto laten brengen, regelt ze ook.

• Beoordeeld op: 12 juni 2023

We hebben genoten van onze week op deze locatie en we raden deze villa zeker aan!

We wisten van te voren niet dat het toeristisch seizoen per 1 mei pas geopend was. Hierdoor waren de restaurants e.d. in de omgeving gesloten (wij waren er op 21 april) en waren we genoodzaakt om een auto te huren om af en toe uit eten te gaan. Achteraf ook een goede keuze om wat meer van het eiland te zien.

De ligging van de villa, het comfort in het huis, de tuin en het zwembad waren ideaal voor ons, een gezin met twee kinderen van 3 en 6 jaar en een oma. De 3 slaapkamers zijn prima. Ook hebben we genoten van de rust en het feit dat het strand vlakbij is. We hebben ons bij aankomst op het eiland tegen betaling op laten halen door de eigenaar van Allegria Villas Complex. Door vertraging van het vliegtuig kwamen we een dag later aan, maar de communicatie over deze service was goed geregeld.

• Beoordeeld op: 1 juni 2023

fantastisch!

alles was perfect

prachtige sfeervolle villa met alles wat je wenst aanwezig

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

Fijn!

Geen tegenvallers

Sfeervolle accommodatie

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

Prachtig en heel relaxt, zeer de moeite waard!

In de laatste week van april hebben wij mogen verblijven bij Alegria Villas Complex, We werden gastvrij ontvangen ondanks dat we in de avonds laat pas aankwamen. In de ochtend kwam Dimitri bij ons langs om ons welkom te heten en gaf ons een uitleg over het eiland. Dimitri had een kaart van het eiland mee en hierop tekende hij uit waar we heen konden gaan en wat de moeite waard was. Deze kaart mochten we uiteraard houden. Doordat wij in de avonds laat pas aankwamen en het al donker was kregen we in de ochtend een verassing want... we hadden zee zicht! Wat was dit prachtig! Het huis is gelegen op een prachtige perceel met veel groen, zwembad, buiten keuken, heerlijke ligbedden en privacy. Het huis bestaat uit 3 etages. De bedden in het huis sliepen heerlijk! Er is van alles aanwezig in het huis! (wasmachine, vaatwasser, waterkoker, tassimo koffie zet apparaat, föhn, schrijk plank en strijk ijzer en nog veel meer) Om de dag werden alle handdoeken vervangen en werden de bedden opgemaakt. Halverwege de week zijn de bedden ook verschoond. De eerste ochtend hebben we gelijk ook een rondje gelopen over het hele verblijf en wat zijn we hier verrast door de relaxte sfeer er is daadwerkelijk gedacht aan het creëren van een plek waar je je thuis voelt. Dimitri en Lia weten wat gastvrijheid is. Er is een prachtige gemeenschappelijke tuin waar hang matten zijn, een boomhut voor de kinderen nog meer buiten keukens, natuurlijke schaduwplekken en er is ook nog een gemeenschappelijk zwembad. Er is ook een bar maar deze was helaas nog niet geopend ivm dat het vakantie seizoen nog niet begonnen was. Het strand... Wauw wij hebben echt geluk gehad we hadden een privé strand en dat op 5 minuten loop afstand, dit kwam omdat er nog bijna geen toeristen op het eiland waren. Wat is het toch een prachtige plek! Wij raden dan ook echt aan als jullie naar Zakynthos gaan om te verblijven bij Alegria Villas Complex. Bij Dimitri en Lia! Wij willen zeker terug komen.

• Beoordeeld op: 2 mei 2023

zeer vriendelijke ontvangst door de gastheer welke ook veel tips voor het verblijf heeft gegeven

zeer groot appartement (met 4 personen), tussendoor schoonmaak en schone handdoeken, diverse balkons en rondom het complex diverse zitplekken en een heerlijk zwembad met ligstoelen. dicht bij het strand (op loopafstand).

• Beoordeeld op: 19 oktober 2022

Enorme aanrader, echt een schot in de roos! super lieve eigenaren en ook nog eens een top lokatie.

Prachtige en goed verzorgde accommodatie. Mooi ingericht huis, ruim en comfortabel, leuke tuin met veel gezellige zitjes en lekkere hot tub en zwembad

• Beoordeeld op: 20 september 2022

een fantastische vakantie hebben wij hier gehad

het enige wat niet beviel was de douche, als je staat te douchen gaat hij van warm naar koud naar heet.

het appartement is heel gezellig aangekleed en van alle gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 30 augustus 2022

Heerlijk huis zeker een aanrader.
    • Superior Villa’s met 2 Slaapkamers aan het Strand met Eigen Zwembad en Bubbelbad Buiten

Misschien een klein detail/verbeterpuntje. Vaatwas middel voor de vaatwasmachine en kolen voor de buiten BBQ? En misschien de tuinman niet om 07:30 uur laten beginnen met de bladblazer elke morgen?

Mooi en goed uitgeruste bungalow omgeven door een mooie tuin, oprit en een ruim prive zwembad met lekkere ligstoelen. Alles prima met heerlijke bedden, airco en keuken. Hartelijk ontvangst door de beheerster met uitleg en een kleine rondleiding. Heerlijk rustig verblijf gehad met op loopafstand winkeltje, restaurants en stranden.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

Zeer mooie locatie, zeer kindvriendelijk, kortbij het strand, heerlijk zwembad, zalige tuin met hangmatten en boomhut. Vriendelijke mensen, gezellige bar, veel schaduw, enorm rustig, supermooie omgeving. Ongeveer een half uurtje rijden van zakynthosstad/Luchthaven.

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

• Villa aan het Strand met 3 Slaapkamers - Eigen Zwembad en Bubbelbad Binnen

Locatie was fantastisch, accommodatie ook. Host kwam direct de sleutels brengen toen we aankwamen en heeft ons van veel zinvolle informatie over het eiland voorzien!

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

Geweldig ontvangst, super villa en top vakantie

Prachtige villa

• Beoordeeld op: 28 april 2022

Prachtig!

Het hele complex is met zoveel zorg, sfeer en met oog voor detail ingericht, echt prachtig. Bovendien ligt het heerlijk rustig met het strand op loopafstand. Wij zaten in een maisonnette op de begane grond, grenzend aan de sfeervolle tuin. We hebben het eiland grotendeels verkent adhv tips van de vriendenlijke eigenaresse. Kortom, genoten!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2021

Mooie schone villa, eigen zwembad, strand op loopafstand

geen

mooie villa, eigen zwembad, rustige omgeving tussen olijfbomen, behulpzaam personeel, erg schoon met 3 stranden op loopafstand. Ideaal met ook kleine kinderen

• Beoordeeld op: 11 oktober 2021

Een geweldig plekje op een prachtig eiland!

Ik kan hier echt niets verzinnen......

Een prachtige accommodatie. super netjes en schoon en een zeer vriendelijke eigenaresse, Lia! Geen enkele vraag was voor haar teveel. Het overtrof echt onze verwachting. Wij verbleven in een maisonette met wel 6 balkons en er was zelfs een heerlijk bubbelbad op 1 van de balkons. Ik heb ook in 1 van de Villa's een kijkje mogen nemen en ook deze zijn echt geweldig en kan ik iedereen aanraden. De locatie is super, weg van de mega drukte maar wel dichtbij verschillende mooie strandjes en restaurantjes.

• Beoordeeld op: 18 september 2021

De heerlijkste plek op het eiland!

Nvt

Alles! De maisonnette is zeer schoon en met liefde ingericht door Lia. Zij is heel hartelijk en doet er alles aan om je thuis te voelen. Onze dochter van twee heeft het hier ook fijn gehad. Grenzend aan de maisonnette ligt een gezellige tuin met hangmatten, bbq, picknicktafels, boomhut en op veilige afstand het zwembad. Je wilt hier niet meer weg!