2. Hotelanmeldelser for Guadeloupe

6,8

• Anmeldt: 19. april 2022

"Super lækker hotel"
    • Forretningsrejse
    • Dobbeltværelse med balkon og havudsigt

Man kunne indkludere drikkevarerne i restauranten i all inklusiv/full board.

Stedet ligger fantastisk og er fantastisk, personalet er søde og flinke, de kan alle engelsk! Ved køb af full board/all inklusiv er drikkevarerne ikke inkluderet. Men priserne for mad og drikke er urimelige høje.

Overnattede: april 2022

• Anmeldt: 10. marts 2022

Meget godt
    • Bungalow med delvis havudsigt

mange trapper

der var styr på tingene

• Anmeldt: 20. februar 2023

"fantastisk sted. kommer gerne igen"
    • Stort værelse med havudsigt.

insekter på værelset, konstant elektrisk summen, selvom alt strøm var slukket, inkl aircondition

beliggenhed

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 4. august 2022

5,0
    "Meget smuk beliggenhed, helt til hest personale"
    • Gruppe
    • Bungalow med udsigt til haven

Personalet var desværre til den absolut dårlige side. Den ene vidste ikke rigtig noget om noget, den anden virkede meget tømmermændsramt og bar solbriller det meste af tiden. Vi havde alle følelsen af at personalet var fuldstændig ligeglade. Vi var på intet tidspunkt ved booking blevet oplyst om at juli skulle være off-season - men ved ankomst får vi af vide at alle aktiviteter på hotellet af denne grund er lukket. Vi havde udelukkende valgt dette hotel på baggrund af de attraktive aktiviteter såsom; yoga, surf, paddle board, ture ud af huset mm. men intet af dette var altså muligt. Vi havde samtidig booket to babysenge, som ikke var i de to bungalows ved ankomst, efter at vi gjorde personalet opmærksomme på det, dukkede den ene op. Den anden opgav vi. Begge morgener var der ved restauranten service på bordene fra aftenen forinden, gamle drinks og snacks tallerkner.

meget fint hotel, æstetisk flot, god beliggenhed.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 20. marts 2022

5,0
    "Alt for dyrt i forhold til standarden."
    • Gruppe
    • Stort værelse med havudsigt.

Morgenmadsbuffeten var den samme hver eneste dag. Ikke ligefrem det man regner med til den pris på et luksus hotel. Utrolig kedelig! Aften buffeten er ikke 30€ værd. Servicen fra mange ansatte var virkelig dårlig. Det var virkelig svært at lokke et smil ud af de ansatte. De virkede ikke til at de var interesseret i om vi havde et godt ophold. Poolområdet trænger til en kærlig hånd. Løse fliser i poolen, jeg skar min fod på en flise. Sovesofaen var utrolig dårlig at ligge på!

Stedet er generelt meget smukt med en fin æstetik. Dejlig lukket hotel strand!

• Anmeldt: 4. marts 2022

Enestående