2. Hotelbeoordelingen Gambia

7,5

7,6

4,3

• Beoordeeld op: 6 februari 2024

Fijn verblijf op werkelijk een prachtige plek!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Bij aankomst werd ons verteld dat wij € 10,- per dag moesten bij betalen voor de airconditioning, terwijl op onze bevestiging stond dat het inclusief AC was (en we nergens iets hadden gelezen over bijbetalen). De receptionist Lamin was hierin stug en onvriendelijk waardoor de discussie erg hoog op liep. Uiteindelijk bij de manager ons gelijk (en dus gratis AC) gekregen. De kamer was ruim met fijn balkon. Zeker voor Gambiaanse begrippen ziet het er allemaal goed uit. Toch waren er wel wat gebreken, die na een paar dagen gaan frustreren: Wij hadden 5 van de 6 dagen geen warm water (en op verschillende momenten op de dag geprobeerd), en 'snachts helemaal geen water wat erg vervelend is omdat je dan ook je toilet niet door kunt spoelen. De ventilator op onze kamer hebben wij niet werkend gekregen, er was een 'lek' in de badkamer (wij denken vanuit de afvoer van AC) waardoor er altijd wat water stond bij de WC en de koelkast werkte goed maar maakte veel lawaai.

De locatie is erg goed, vooral voor diegene die iets meer rust zoeken want alles is ruim opgezet. Het heeft een directe verbinding met het (prive) strand, waar meteen een matrasje voor je op een zonbed wordt gelegd, zodra ze je aan zien komen. Zo ook bij het zwembad wat dagelijks schoongemaakt wordt. We zagen heel de dag door erg veel vogels en apen waar je heerlijk van kunt genieten vanuit de vele plekjes in de schaduw die er gelukkig ook zijn. Hier zou ik echt een 9 /10 voor willen geven. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt (dat inclusief is) vonden wij goed. Was in buffetvorm met koffie/thee en meestal drie verse sapjes. Brood, gebakken/gekookt ei, worstjes, champignons, witte bonen in tomaten saus, pannenkoekjes. Verschillende soorten jam, meestal kaas en ham/worst en 1 of 2 soorten fruit. Wij hebben er ook in de avond een paar keer gegeten en ook dat was goed en normale (Gambiaanse) prijzen. Wij vonden voor het avondeten de sfeer in de restaurantjes/beachbars op loopafstand aan het strand, wel veel gezelliger.

• Beoordeeld op: 5 december 2023

Goed resort voor je eerste Gambia trip
    • Standaard Tweepersoonskamer

Je hebt als stel meer rust en tijd met elkaar als je een appartement huurt. In een resort heb je zoveel contact met anderen, veelal medewerkers, de hele dag.. daar heb je eigenlijk niet altijd zin in.

Vriendelijk personeel, prachtig balkon + uitzicht, schoon

• Beoordeeld op: 4 december 2023

Aan te bevelen!

Niks viel tegen. Voor een hotel in Gambia prima

Vriendelijk personeel.ontbijt ruim.voldoende. diner niet zo'n grote kaart maar erg lekker , prijs /kwaliteit prima

• Beoordeeld op: 28 november 2023

Matig
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Gedateerd en klein onaantrekkelijk zwembad

Het eten

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Werk aan de winkel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onderhoud, hoe een erbij staat..

Vriendelijke personeel, ligging...we komen er vaker. Maar het onderhoud is tanende en noodzakelijk. Never get a second chance to make a first impression.

• Beoordeeld op: 18 maart 2023

Aangename plek om voor een schappelijke prijs een goed verblijf te hebben
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Water van het zwembad was niet echt proper.

Ontbijt is simpel maar vers bereid. Op vraag bakt men een eitje zoals je zelf wilt

• Beoordeeld op: 1 maart 2023

• Standaard Kamer met Kingsize Bed

De mensen die je op staan te wachten als het het strand op komt. Iedereen spreekt je aan of wil wat van je. Dat heeft dus als resultaat dat ik een keer heel even op het strand ben geweest en de rest aan het zwembad.

Vriendelijk personeel,fijne lokatie,schoon.

• Beoordeeld op: 14 december 2022

Fijn hotel op een rustige lokatie en vlakbij het strand
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

De goedkope kamers liggen achteraan en je moet veel trappen doen om daar te geraken, wij betaalden daarom bij voor een upgrade naar de kamers dicht bij het restaurant. Veel insecten en muggen (wel muskietennet boven bed). Op onze klacht betreffende de aanwezige insecten werd wel direct insectenspray voorzien door de schoonmaakster en was het probleem opgelost)

Mooie kamer en ruim terras Verzorgde tuin met planten en bloemen Hotel vlakbij strand Goed ontbijt Vriendelijke housekeeping. Het was geen probleem om een andere kamer te krijgen, dan die we oorspronkelijk geboekt hadden (mits bijbetaling)

• Beoordeeld op: 7 december 2022

voor ons, die al 20 jaar in Gambia komen, was het opnieuw thuis komen!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

wat eens een heel mooi complex was, is nu - waarschijnlijk door de COVID periode - toch wel in verval geraakt. Er werd nu wel volop geschilderd maar het interieur van de kamer heeft zeker ook een upgrade nodig.

heel rustig gelegen, direct aan het strand, in een eerder niet-toeristisch deel van Gambia. Een zeer mooie tuin met heel veel vogels. ideaal voor vogelliefhebbers

• Beoordeeld op: 27 oktober 2022

Onduidelijkheid rondom betaling! .
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Extra betalen voor airco De sleutel vd kamer lag altijd open en bloot op dd desk. Er was vaal niemand in die receptieruimte. Gedrag bij de afrekening. Was van mening dat alles via booking.com betaald werd. Kon op het laatste moment voor vertrek nog in een taxi springen om contant te kunnen betalen. De prijs lag hoger dan was afgesproken. Ben hierdoor extreem stressvol aan mijn terugreis moeten beginnen. Bijna het vliegtuig gemist

De prachtige ligging. Een mooie kamer

• Beoordeeld op: 10 december 2021

• Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer met balkon en uitzicht

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 30 november 2021

Mooie plek aan het strand met vriendelijke mensen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De Airco was vanaf het eerste moment een probleem en werd ook niet verholpen. Uiteindelijk om een fan gevraagd. Helaas viel ook de elektriciteit geregeld uit.

Ontbijt , lunch en diner uitstekend van kwaliteit. Soms duurde het wat lang voor de bestelling arriveerde.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 18 maart 2024

Voldoende
    • Superior Tweepersoonskamer

De wifi deed het de eerste dagen niet en dan schoonmaak kon op bepaalde punten beter. De locatie trekt veel toeristen aan, dit kan een voordeel of nadeel zijn. De manager die over financiële zaken gaat heeft mij erg vervelend te woord gestaan waardoor ik niet snel terug zou komen. Zo was het erg onduidelijk hoe de taxi (die door hun geregeld was) betaald moest worden wat voor frictie zorgde & is er een fout begaan in de betaling van de kamer. Hierdoor hadden zij 2x mijn geld en heeft de manager mij heel lelijk bejegend toen ik dit na vertrek terug wilde hebben.

Het meeste personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De locatie is aan het strand, je hoort en ziet de zee en bent er in 2 stappen. Ook het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

Zeer leuk hotel in natuurlijke omgeving direct aan Zeer vriendelijk personeel

Zeer mooie locatie

• Beoordeeld op: 24 januari 2024

• Standaard Kamer met Kingsize Bed

Het personeel en de rust

• Beoordeeld op: 16 december 2023

Ondermaats

Geen airco

Locatie

• Beoordeeld op: 28 november 2023

Gezellig, netjes, maar niet luxe, super vriendelijk personeel.

Netjes maar niet luxe

• Beoordeeld op: 16 november 2023

Voldoende
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In mijn booking stond beschreven dat de airco inclusief was. Echter bleek bij aankomst dit niet zo te zijn. Per nacht waren de kosten €5,- en voor 24 uur per dag €10,-. Meermaals in gesprek geweest met de receptie. Booking laten zien maar toch moest de airco apart betaald worden. Zij geven aan dat dit een lang bestaand probleem was tussen booking.com en het hotel. Ik ken het hotel van zo’n 10 jaar geleden maar in die tussentijd lijkt er geen onderhoud meer te zijn geweest. Overal schimmel in de badkamer, er kwam nauwelijks water uit de kraan en douche. Ook het zwembad was niet schoon helaas. Het ontbijt was karig. Personeel wel heel vriendelijk. Kortom, wij gaan hier niet meer terug.

• Beoordeeld op: 15 maart 2023

• Beoordeeld op: 15 februari 2023

Teleurstellend
    • Superior Tweepersoonskamer

geen mogelijkheid om met de MasterCard te betalen zoals aangegeven via Booking. hierdoor nog via kennissen geld moeten laten afhalen waardoor duurder door de wisselkoers

• Beoordeeld op: 17 januari 2023

Topper qua prijs, lokatie, restaurant en personeel.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Niet zo veel, behalve dat stopcontacten aan vervanging toe zijn.

Vooral de dienstbaarheid en de staat van onderhoud, alsook uitgebreid ontbijt en restaurant.

• Beoordeeld op: 24 december 2022

Rust

• Beoordeeld op: 29 oktober 2022

Verwaarloosd hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwembad was groen water een heleboel tegels kapot , airco werkte niet, ook niet nadat ze het gemaakt hadden , beestjes liepen door de kamer en op bed

De lokatie

• Beoordeeld op: 7 november 2023

Dit hotel NOOIT meer
    • Superior Tweepersoonskamer

Ontbijt, water/ elektriciteit, airco, zwembad

Personeel