2. Hotelbeoordelingen Faeröer

Dalavegur 20, FO-476 Gjógv, Faeröer

#3 van de 5 hotels in Gjógv

7,6

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Slechte bedden en schimmel in douche
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Geen Uitzicht - Bijgebouw

Zeer slechte doorgezakte bedden. Wij sliepen in het bijgebouw 150 m. van het gasthuis. Kamers zeer gehorig. Wij hadden een nacht lekkage via het plafond. Dit gemeld en ook verholpen echter hadden de monteurs de kamer met rommel achter gelaten. Dit ook ook weer gemeld en de kamer werd direct keurig opgeleverd met schoon beddengoed. Dat laatste is positief. In de douche zat schimmel in de voegen en aan de onderzijde van het douchegordijn

De locatie is prachtig.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Top verblijfs
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Uitzicht

Geen plaats im rustig uit te rusten (buiten de eigen kamer) of om een koffietje te drinken.

Top locatie met uitstekend ontbijt!

• Beoordeeld op: 10 juli 2023

Ontbijtzaal/ restaurant wat krapjes

Mooie locatie, lekker eten

• Beoordeeld op: 4 juli 2023

Prachtige dorp om te overnachten met heerlijk ontbijt maar vrij basic kamer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht - Bijgebouw

Het incheck proces viel erg tegen, de computer was down, dat kan natuurlijk gebeuren, maar twee uur wachten voordat er actie wordt ondernomen is wel erg lang. Daardoor kregen wij pas de sleutel na vijf uur. Wel koffie en thee aangeboden gekregen maar dat had echt sneller gekund. De prijs is wel aan de forse kant voor de zeer basic kamer en de prijs voor de culturele avond is echt over the top. 160 euro voor twee personen.

De ligging van het hotel is werkelijk schitterend. Wij zaten in een bijgebouw, de kamer was op zich prima en voldeed aan alle gemakken maar heel erg basic en saai. Het ontbijt was zeer goed verzorgd, met echt veel lekkere dingen, duurde alleen erg lang voordat alles weer aangevuld was.

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

Mooie omgeving en lekker eten.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht - Bijgebouw

De muren laten wel het gesnurk door van de kamer ernaast, maar verder is het een rustige plek.

Fijne locatie (ik verbleef in een bijgebouw) met restaurant met goed eten. Met terras met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

Absolute aanrader !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

De kwaliteit van het matras van 1 van de bedden was niet echt best. Dat mag vervangen worden.

De rustige ligging ! Bij aankomst konden we toch nog eten in het restaurant zonder voorafgaande reservatie (wat ze anders wel vragen).

• Beoordeeld op: 25 oktober 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Personeel was super vriendelijk en behulpzaam! Super locatie! Lekker eten en mooie keuze uit locaal bier! Inga gaf ons een warm welkom en gaf ons veel informatie over het eiland!

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

Prima kamer
    • Superior Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Schimmel op het douchegordijn. Ontbijt verliep de tweede dag erg chaotisch. Tip: zet de menukaart van het restaurant ook online, zodat gasten zich kunnen voorbereiden op de prijzen.

Mooie ruime en rustige kamer in bijgebouw. Goede verduisterende gordijnen: heerlijk nog even doorslapen als het al licht wordt. En natuurlijk een perfecte plek voor Gjógv en omgeving. We hadden nog best langer willen blijven!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

Prima verblijf, uitstekende verzorging.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er is wel een behoorlijk kwaliteitsverschil tussen de 'nieuwere' kamers in het bijgebouw, en de 'oudere kamers' in het hoofdgebouw. In de foto's worden beide type kamers getoond, dus kijk goed welke kamer je selecteert. Sobere kamer, maar schoon, ook de badkamer. De activiteitenruimte in de kelder schept verwachtingen die niet waargemaakt worden.

Prachtige ligging aan de rand van het dorp. Direct begin van de wandeling. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 juli 2022

Geen restaurant s avonds Kleine kamer Piepkleine badk

De ligging Het ontbijt

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

Leuke locatie en goed ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer in Bijgebouw

We zaten in een barak (bijgebouw). De kamer en het sanitair waren eenvoudig en kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Op een avond was er een culturele avond, waaraan we geen behoefte hadden. Er kwamen zelfs bezoekers, die geen hotelgast waren, met een touringcar naar het hotel voor de culturele avond en het bijbehorende buffet. We konden uiteindelijk als hotelgast wel een soort van aansluiten bij het buffet, maar dat was voor ons en het personeel niet helemaal duidelijk. Alle bezoekers die deelnamen aan de culturele avond gasten zaten in een zaal onder het hotel te eten, maar wij zaten min of meer tussen het buffet. De gasten van de culturele avond kregen uitleg over het buffet en waren al riant aan het eten, terwijl wij nog niets kregen. Wij hadden wel betaald voor het buffet, maar mochten niet zelf bij het buffet eten halen. Uiteindelijk kregen we wat gerechten uitgeserveerd aan onze tafel als noodoplossing, maar dit zou in de toekomst beter georganiseerd moeten worden. Omdat het het enige restaurant in de wijde omgeving is, heb je namelijk als gast geen echte keus om ergens anders te eten.

De locatie is uniek en het ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 12 juni 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Geen Uitzicht - Bijgebouw

voor Deur klemde plus rolgordijn werkte niet goed

locatie

• Beoordeeld op: 25 april 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

enige is dat de kamer niet zo gezellig aanvoelde, stenen vloer, hoog plafond

restaurant en het personeel, de locatie

• Beoordeeld op: 7 april 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Geen Uitzicht - Bijgebouw

Super uitzicht vanuit de eetzaal en onze kamer (201). Personeel is zeer vriendelijk en als je vis houdt ben je hier aan het juiste adres.

• Beoordeeld op: 20 september 2021

Goed verblijf maar doe wat met de adviezen van je bezoekers
    • Superior Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Omdat we in de eerste hoekkamer zaten van het bijgebouw konden anderen gasten op weg naar hun kamer zowel aan de voorkant als aan de zijkant zo de kamer in kijken. Er was geen mogelijkheid om de doorkijk enigszins te beperken. Of je moest de verduisterende gordijnen sluiten. Dat was weer voor ons niet prettig. De gordijnen misten ook een aantal ophang haakjes, waardoor het rommelig en slordig overkwam. De badkamer was niet schoon. De voegen tussen de tegels zaten vol schimmel. Dit stond ook al in eerdere reviews, dus dan moet je als hotel daar wel iets aan doen. Je betaald bijna 200 euro per nacht per kamer, dus op deze wijze klopt prijs kwaliteit niet.

Hotel ligt op een prachtige plek met een grandioos uitzicht als je inde goede kamer zit. Omdat we een hoekkamer hadden konden we alle kanten op kijken, heel erg mooi. De kamer was er groot dat is ook wel prettig. Ook was het ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 11 september 2021

Mega verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Uitzicht

Geen opmerkingen te melden alles was prima. Ruime kamers, mooie locatie, gezellig restaurant.

Het lekkere lamsvlees was top. Serveerde tevens heerlijke wijnen. Het restaurant bij de accomodatie is altijd een meevaller in een regio waar anders weinig andere gelegenheden zijn.

• Beoordeeld op: 16 juli 2021

Ideale uitvalsbasis voor de regio
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Alleen jammer dat het enige daglicht die je hebt door de deur komt. Raampje openzetten kon niet, want er was alleen de deur. Haakje in de deur hield deze wel open, maar toch iets minder leuk.

Alles was aanwezig om er een heerlijk verblijf van te maken. Lunch en diner waren zeer lekker. Kamers zijn goed, proper en comfortabel en het personeel helpt je met al je vragen over de regio.

• Beoordeeld op: 16 juli 2021

Gezellig guesthouse op toplocatie
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Uitzicht

Top locatie! Gezellig guesthouse :)

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

Prima vakantie adres

Nvt

Uitstekend schoon verblijf met zeer vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

niet aan te raden maar men heeft op die locatie een monopolie positie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht - Bijgebouw

Toilet (! ) vies . badkamer niet ( echt ) gereinigd buiten zeer onverzorgd ( kamer in bijgebouw zo’n 100 meter verder) onvriendelijk receptie bij onbijt ontbraken zaken een half uur voor einde; bij vraag hierover was het personeel totaal ongeïnteresseerd;

restaurant was zeer goed . locatie is schitterend

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

Mooie omgeving, slecht hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Kamer voelde extra klein aan door lage plafond, was stoffig, warm en niet goed schoon en zeer gehorig (gesprekken en tv in naastgelegen kamers waren duidelijk hoorbaar). Bedden waren heel slecht / oncomfortabel. Kamers hebben alleen verduisterende gordijnen, terwijl je vlak langs elkaars kamers moet lopen. Bij ontbijt was de yoghurt warm en een gekookt ei rauw van binnen. De vooraf gemaakte reservering voor het restaurant bleek een deelname aan de culteral night (500 DKK pp) te zijn zonder ons hierover te informeren. Aangezien er geen alternatieve eetgelegenheid is in de omgeving sta je dan met je rug tegen de muur. Wij zijn na 1 nacht (ipv geboekte 3 nachten) vertrokken.

Badkamer was klein, modern en netjes. Gjógv is prachtig.

• Beoordeeld op: 17 juli 2022

erzou een maaltijd geserveerd , kunnen worden, van te voren gereserveerd, maar helaas gedurende ons veblijf geen kok aan
    • Superior Tweepersoonskamer in Bijgebouw

personeel, accomodatie kon in eerste instantie geen 2 nachten dezelfde kamer leveren. betekende dus 2 x afrekenen, verhuizen en extra creditcard fees betalen.

luxekamer oke,kamer in souterrain afschuwlijk

• Beoordeeld op: 10 mei 2022

Mooi ff weg naar het einde van de wereld
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Alles. Leuke plaats, mooie locatie. Hadden wel geupgraded, anders was de kamer wel wat krap

• Beoordeeld op: 13 september 2021

Kamer