2. Hotelanmeldelser for Fiji

6,0
    "Skuffende."
    • Solorejsende
    • Standard Queen-værelse

Dårlig morgenmad. En aften jeg løb tør for vand efter restauranten lukkede, spurgte jeg om det var muligt at købe en flaske vand i receptionen. Det var det ikke. Jeg måtte ikke drikke vandet i vandhanen og hotellet ligger ikke i nærheden af nogle butikker hvor det er muligt at købe vand. Så der var ikke noget at gøre. Du kan ikke betale for dine ting andre steder i receptionen, du kan enten sætte regningen på dit værelse men hvis du ikke vil det så skal du i receptionen og stå i kø for at betale da der åbenbart ikke et andre dankort terminaler på hele hotellet. Derudover en sur oplevelse i restauranten om at jeg bad om en burger uden mayo, jeg fik en burger med mayo i og da jeg fortæller dem at der er mayo i så skifter de bare bollen ud i stedet for at lave et nyt måltid mad som man burde på et 4-stjernet hotel…eller en hver anden restaurant for den sags skyld. Derudover den dag jeg tjekkede ud skulle jeg ikke flyve før kl. 23 så jeg havde siddet ved et bord ved poolen i løbet af dagen. Da klokken så rammer 19 får jeg sf vide jeg ikke måtte sidde der mere da poolen lukkede, hvilket ville give mening hvis poolen var et aflukket område, men man skal igennem pool området for at komme til restauranten og for at komme til receptionen eller noget andet.

God rengøring.

Overnattede: april 2023