2. Hotelbeoordelingen Egypte

6,9

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Tot volgend jaar!
    • Superior Bungalow met Uitzicht op het Zwembad

Kleine puntjes van aandacht, want ons viel absoluut niets tegen. De badkamer zou een kleine upgrade mogen krijgen. En meer bereikbare stroompunten in de 5 persoons bungalow zou prettig zijn geweest.

De service die het personeel bood was subliem. Elke dag stonden ze er weer, met een lach en hun vriendelijkheid. Verder werd de kamer elke dag tiptop schoongemaakt. Het hele resort was onwijs schoon en dat terwijl het een gigantisch resort is. Knap hoe het personeel zich zo fijn inzet. En dan dat waterpark, kermis, entertainment en faciliteiten voor jong en oud, het hield maar niet op haha! De kinderen hebben elke dag genoten en ook bij het huisje is een zwembad aanwezig waar je even de rust kan opzoeken. Goed doordacht resort!

Fantastisch resort!

Helemaal niks

Werkelijk alles was geweldig! Schoon, vriendelijk personeel, heerlijk gevarieerd eten verspreid over diverse restaurants, lekkere koffie, veel zwembaden en glijbanen voor jong en oud. In de avond genoeg te doen op het resort. Op loopafstand is er een mooi en groot winkelcentrum, Senzo mall met o.a. een supermarkt voor je snacks bijvoorbeeld.

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

• Bungalow voor 3 Personen met Uitzicht op het Zwembad (3 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het eten was veel en gevarieerd, maar soms wel wat safe (doorbakken en weinig spectaculair qua smaak, terwijl ze dat in de Egyptische keuken wel kunnen).

Vriendelijk personeel en waterpark

Eten

Zwembad

Prima tijd gehad hier met gezin met 2 dochter van 8 en 10 jaar
    • Bungalow met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Eten was oke, iets meer afwisseling had gekund. Verder was de kamer mooi groot, maar qua afwerkingsniveau kon dit wel beter. Wel netjes. Strand (Pickalbatros Dana Beach) bereikbaar via busje (prima), maar 'op loopafstand' is niet reëel, ca. 2 km. Aangekomen op het strand is dit wel oke, maar niet om te snorkelen of zo. Hier is weinig te zien en te doen. Nog gevraagd of we naar Pickalbatros Palace mochten (i.v.m. huisrif) maar dat was niet mogelijk ;-(

Erg vriendelijk personeel, niet opdringerig en erg gastvrij. Overal is wel iemand voor, alles wordt goed onderhouden. Goed toezicht zwembaden. Heel erg gave waterparken en prima entertainment. Kei leuke kermis voor de kids, waar de ouders dan ook geentertaint worden met show/optreden. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

• Bungalow Driepersoonskamer met Uitzicht op Zwembad

Eten was echt minder.

Het park en animatie

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

Een resort zoals je ze zelde ziet
    • Bungalow met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het resort is echt mega! Een aanrader voor families met kinderen. Het personeel is ook geweldig zorgzaam en mega vriendelijk!

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Geslaagd!
    • Superior Bungalow met Uitzicht op het Zwembad

In het aquapark zijn er veel leuke glijbanen maar best onoverzichtelijk. Je krijgt overal bakken water over je heen, soms lastig als je je kind probeert te volgen/in de gaten te houden. Ook is er maar 1 speeltuin die erg afgelegen geplaatst is. Meerdere verspreid door het (grote) park zou leuk zijn. Dit zijn echter kleine dingetjes die zeker het verblijf niet negatief beïnvloeden !

We zijn voor de derde keer geweest maar voor de verbouwing. Het is ontzettend groot geworden. Ik kom zeker terug!

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

Top top en top !!!
    • Bungalow Driepersoonskamer met Uitzicht op Zwembad

Eten zijn beetje elke dag hetzelfde.

Uitstekend!!super fijne verblijf vriendelijke personen vooral bij receptie Ismail was de aanrader om al je vragen aan te stellen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

• Bungalow met Uitzicht op het Zwembad (4 Volwassenen + 1 Kind)

Eigenlijk niks. Eten kan iets beter maar er is altijd keuze genoeg.

Er is van alles te doen. Super schoon resort.

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

Fijne vakantie bestemming
    • Bungalow Kamer met Uitzicht op Zwembad

Groot park met veel activiteiten te doen. Kamers zijn netjes en komen ze elke dag schoonmaken Personeel regelt veel voor je Het aquapark is groot en een meerdaagse taak om alles gedaan te hebben

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

Veiligheid en service.

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Dankjewel, Ismail

• Beoordeeld op: 14 april 2024

• Bungalow voor 3 Personen met Uitzicht op het Zwembad (3 Volwassenen + 1 Kind)

Er is eigenlijk niets tegengevallen. Misschien betere bewegwijzering in het park zelf.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel zijn top.

• Beoordeeld op: 12 april 2024

Geweldig verblijf voor het ganse gezin!

Dat het niet vlak aan de zee ligt.

De netheid van het resort en de vriendelijkheid van de medewerkers.

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

• Bungalow Kamer met Uitzicht op Zwembad

Wel genoeg restaurants alleen vaak word er dezelfde eten geserveerd.

Het personeel was geweldig, eten was goed en de attracties voor de kinderen waren top.

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

Was goed

De eten want het was niet gevarieerd

Alles

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

Nvt

Schoon, ruime kamers en super veel glijbanen

• Beoordeeld op: 23 februari 2024

Top
    • Superior Bungalow met Uitzicht op het Zwembad

Activiteiten voor kinderen. Shows , ++++zwembaden. Kortom ideaal hotel voor gezin met kinderen.

Personeel waren super.

• Beoordeeld op: 16 februari 2024

Top vakantie in Egypte gehad.
    • Bungalow met Uitzicht op het Zwembad (4 Volwassenen + 1 Kind)

Het is een groot park. Het is echt even zoeken wat je waar kunt vinden.

Heerlijk gevarieerd eten. Vooral bij het restaurantstraatje zit je gezellig. De glijbanen zijn echt top. Korte wachtrijen en daarna een enerverende glijervaring.

• Beoordeeld op: 31 december 2023

Top resort voor gezinnen!!
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op het Zwembad - Alf Leila Wa Leila Area

Weinig variatie in frisdrank geen ice tea of iets dergelijks.

De locatie heeft veel faciliteiten van een immens waterpark tot spa en sportfaciliteiten, kermis en winkels etc. Goede restaurants. Resort is mooi opgezet. Veel entertainment. Vriendelijk personeel. Aanrader voor gezinnen.

• Beoordeeld op: 26 december 2023

Fantastische, comfortabele en gezinsvriendelijke verblijf!
    • Superior Bungalow met Uitzicht op het Zwembad

Het park heeft heel erg veel glijbanen en zwembaden die bestemd zijn voor jong en oud. Er is altijd wat te doen en ook is er een bord waar je kunt zien wat er diezelfde week te doen is. Je kunt gratis gebruik maken van de zwembaden, wereldberoemde glijbanen (zoals King cobra, Storm Racer, Surf Safari, Free Fall, Looping Rocket, Drageroo). Er is ook een moskee waar je dagelijks het gebed kunt bijwonen. Tot slot het personeel was heel aardig en hulpvaardig. Er was oprechte interesse in jou als persoon en of je het naar jouw zin had. Wij willen alle personeel van het resort bedanken en vooral de volgende personeelsleden; Onze dank gaat uit naar de receptie ( Emad A. Baset en Ismail AbdelFarah) die rekening hielden dat wij een baby bij ons hadden en voor ons, na overleg, het verblijf gratis met een paar uurtjes hebben verlengd. De security (vooral in de nachten) en lifeguard’s die op onze veiligheid letten (Ayman en Taha Saif) . Onze dank gaat ook naar de housekeeping, de heer Ataf Sodkay die er voor zorgde dat wij dagelijks in een frisse kamer verbleven en die ons hielp met allerlei zaken. Wij ontbijten en dineerden het meest bij restaurant Tagine aan de Watercreek/Junglepark. Het restaurant was hygiënisch, schoon, het eten was er heerlijk, het personeel vriendelijk en behulpzaam en de sfeer gezellig en veilig. Wij willen dan ook Omer Yusuf, Mohamed Fawzy (ei man), Ahmed Abdel Hady, Mohamed Hussien, Mahmoud Ramadan, Najim (voor de lekkere Mekanich), Mohamed Askr, Ali Hemada, Mohamed Ezzat, Saber Mahmoud, Ahmed Abdel Hady, onze kok Sameh Faraq, Osama Mohamed, Abdiaf Youssef, Sherrif Husien en Ramadan Sayed en ook de anderen bedanken. Bedankt voor de mooie en leuke tijd. Wij waarderen het! Alhamdoelillah (ٱلْحَمْدُ لِلَّٰهِ).

Bismillah ar-rahman ar-rahim, Het resort is zeer mooi, uitgestrekt, mooi en kindvriendelijk ingericht en het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Het heeft ons verwachtingen overtroffen. Je krijgt een warme en welkome welkomst. Al bij de ingang en receptie staat het personeel voor jouw klaar. De kinderen worden kleurrijk en hartelijk ontvangen en krijgen lekkere lolly’s mee dat wordt uitgedeeld door een vriendelijke dame. Je ruikt en ziet dat de gebouwen hygiënisch zijn. Het personeel is heel de dag bezig om de hygiëne optimaal te houden, de voetpaden worden schoongeveegd en schoongemaakt. Zaken die kapot gaan of aan vervanging toe zijn worden direct aangepakt, vervangen of onderhouden. Er lopen zelfs blauwhemden rond die irritante vliegjes verwijderen. Het bestek en glazen zijn schoon, de toiletten zijn schoon en ruiken fris. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Kom je als gast iets te kort dan kan je dit aangeven en wordt het direct voor jou geregeld. Wij werden tijdens ons verblijf meerdere keren gebeld of alles naar wens was en of wij iets nodig hadden, men had oprechte interesse. De professionaliteit van het personeel en van het systeem dat wordt toegepast op het resort is van een hoge discipline. Wij hebben genoten en zijn tot rust gekomen en als het niet volgeboekt was hadden wij ons verblijf willen verlangen. Het feit dat wij onze vlucht wilden laten wijzigen voor een langer verblijf zegt al genoeg. De kwaliteit dat wordt geleverd is van hoog niveau. Er zijn genoeg eet mogelijkheden. Je hebt bijvoorbeeld op het resort een locatie waar 5 restaurants zitten waar je divers kunt eten, zoals Marokkaans/ Egyptisch, Aziatisch, Italiaans, Frans en Duits. Je kunt als je dat wilt overal wat eten om overal van te kunnen proeven. Er is dus genoeg plek en keus. De locatie is uitstekend, het resort bestaat uit 3 delen. Je hebt 1000 en 1 nacht, Water Valley en Jungle Aquapark. Alles is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 10 december 2023

Zeer prettig
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op het Zwembad - Alf Leila Wa Leila Area

Ik heb hele fijne verblijf gehad bij jullie. Receptie medewerker Amr.A elwahab en Eslam Gomaa hebben mij zeer goed geholpen. Zeer vriendelijk medewerkers. Schoonmaker van onze kamer meneer Mustafa was heel behulpzaam en maakte onze kamer heel schoon.

• Beoordeeld op: 2 december 2023

Perfect