2. Hotelbeoordelingen Egypte

#76 van de 223 hotels in Hurghada

6,1

• Beoordeeld op: 1 mei 2024

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Het hotel biedt een uitstekende eetervaring met een gevarieerd en smaakvol aanbod. De diverse zwembaden en het aquapark zijn perfect voor gasten van alle leeftijden. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en altijd beschikbaar. De kamers zijn ruim en comfortabel. Een fantastische ervaring voor een verblijf!

• Beoordeeld op: 22 april 2024

Leuk!
    • Deluxe Familiekamer met Uitzicht op Zwembad

Helaas mogen kleine kinderen niet onder begeleiding van de grotere glijbanen. Er zijn wel een aantal glijbanen ook voor kleine kinderen.

Er zijn een aantal verwarmde zwembaden en een kitespot voor de deur. Het eten is, voor een all-in hotel redelijk te noemen. Het personeel is wel echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

Enorm genoten
    • Superior Twin Room Garden View

De vriendelijkheid en de voorzieningen

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

• Superior Twin Room Garden View

Verwarmde zwembaden mooie kamers goed verzorgd

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

Een geweldig resort
    • Superior Twin Room Garden View

Helaas was het visrestaurant die we exclusief hadden gereserveerd een tegenvaller.

Hygiëne, vers en gevarieerd eten en behulpzaamheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Super
    • Deluxe Room Pool View - Jaz Bluemarine

eten was top. mooie zwembaden. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2023

Super!
    • Deluxe Familiekamer met Queensize Bed, Kinderbed en Uitzicht op de Tuin

Kamers

Personeel uitzonderlijk vriendelijk, zwembaden top, eten zeker 5 sterren waard, zowel in grote restaurants als in a la carte, 2 minpunten : ligbedden aan zwembad niet zo comfortabel en kamers laten te wensen over, kamers geen 5 sterren waard. Kortom super vakantie gehad, het hotel is dikke aanrader, kamers minder.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2023

Zeer geslaagd verblijf

Slechte internetverbinding

Mooi hotels met vele zwembaden en zeer goede bediening

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

• Superior Twin Room Garden View

Een schone hotel en het eten was ook goed, vooral de medewerkers en het animatieteam zijn top!!

• Beoordeeld op: 12 mei 2023

Super fijn gehad!
    • Deluxe Room Pool View - Jaz Bluemarine

Er is heel veel ruimte waardoor je geen last had van de drukte. Er was altijd een plekje bij ieder zwembad

• Beoordeeld op: 20 april 2023

Zeer goed hotel maar te strikt op de glijbanen policy.
    • Deluxe Family Room Pool View - Jaz Bluemarine

Het belangrijkste punt van kritiek is de veel te strikte policy bij de glijbanen zeker in vergelijking met andere hotels in Hurghada. Dit is een balans zoeken tussen veiligheid en fun maar hier is het compleet doorgeslagen naar alles op veiligheid. Als één van je kinderen kleiner is dan 1m20 dan kan hij/zij op slechts 2 van de 20 glijbanen ongeacht of ze een zwembrevet hebben, een reddingsvest aandoen, samen met de ouders gaan, de ouders hen opvangen, etc. Het eten in de buffet restaurants was zeker niet slecht maar we hebben al veel beter gehad in andere hotels in Hurghada. De buffetrestaurants waren ook te druk bezocht waardoor je niet altijd een vrije tafel had dus het was in de paasvakantie een beetje zoeken naar een tijdstip buiten de rush hours en dit zowel voor het ontbijt als het diner.

Prachtige aankleding van het ganse hotel de bars, zwembaden. Ook als je s' avonds rondloopt is alles heel mooi verlicht. Mooie en kwalitatieve avondshows en dit op het strand in een beach festival setting. Het eten in de à la carte restaurants is echt erg goed, wij probeerden het visrestaurant en het Aziatische restaurant. 's Middags kan je snel tosti's, hot-dogs of pizzapunten halen in een kraampje tussen het strand en de zwembaden. Daarnaast kan je 's middags ook in veel van de bars aan het zwembad en het strand iets eten met bediening aan tafel. Het is een heel groot hotel waarbij je op een week tijd wel elke dag een ander zwembad kan proberen en een nieuwe bar kan uitproberen. Veel van de zwembaden zijn ook verwarmd en dit tot 30°C, wat erg aangenaam is. Er waren in de drukke paasvakantie meer dan voldoende ligstoelen. Er werd ook een zogenaamde kids day georganiseerd met kraampjes voor suikerspinnen, popcorn, frisdrank en een clown/goochelaar, etc.

• Beoordeeld op: 19 november 2022

heerlijk relaxte tijd gehad in mooi resort
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Zwembad

ruimte, vriendelijk personeel, netjes en verzorgd complex

• Beoordeeld op: 30 september 2022

Heerlijke vakantie gehad, vrijwel alles was uitstekend
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Dit is misschien persoonlijk doordat we verwend zijn aangezien het aantal positieve reviews, maar naar onze mening was het voedsel aan de matige kant. Het zag er allemaal schitterend uit maar er was voor ons weinig te eten dus liepen we vaak naar hetzelfde. Hierdoor hebben we vooral het avondeten bijna altijd buiten het resort gedaan. Hier kan het resort niet zoveel aan doen maar het strand is matig. Het is een soort overloopgebied van zeker 500m lang waar het bij eb bijna droog komt te liggen en bij vloed niet voorbij kniehoogte komt. Hierdoor moet je ver lopen om echt in zee te komen maar daar ligt koraal wat lopen moeilijk maakt. Schoentjes zijn dus een must als je naar zee wilt! Het resort maakt dit ruimschoots goed door de 21 zwembaden.

Erg mooi resort, schitterende tuinen en fantastische zwembaden met wijdverspreide ligbedden waar je uit kon kiezen. Overal waar je gaat waren er veel vriendelijke medewerkers. Kamers waren groot, dagelijks schoon en over het algemeen comfortabel. Veel faciliteiten in en rond het resort. Adembenemend koraal op loopafstand van het resort waar we veel zijn gaan snorkelen. Lekker ontbijt, uitgebreid en veel keuze.

• Beoordeeld op: 22 mei 2022

fantastisch

nvt

super goed en leuk gedaan!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2021

My second home

Mijn 13de verblijf in jaz aquamarine, ondertussen mijn 2de thuis geworden

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 24 oktober 2023

1,0
    Gelduitbuiters !!slecht hotel,slecht eten, personeel denkt niet logisch na en wilt alleen maar geld zien anders krijg je
    • Superior Twin Room Garden View

Kamers oud gedateerd vooral de douche De tv is slecht werkte niet en de afstandsbediening was smerig. Ook erg oude tv gedateerd. Eten was zo slecht voor 5 sterren hotel. Aardappels te hard. Mayonaise is waterig smaakt naar niks. Patat friet word opgewarmd en opnieuw geserveerd wat natuurlijk helemaal niet kan en ga zo maar door. De manager denkt alleen maar alleen geld en wou mijn kamer sleutel niet geven totdat ik een extra toeslag ging betalen. Ik had al alles vooruitbetaald maar dat was niet voldoende. Ik moest extra betalen. Ik stond uren bij de receptie te discussiëren over mijn bevestiging maar ik had te maken met een robot helaas. Iemand zonder emotie. Me kinderen waren kapot van de reis en deze meneer kon niet wachten totdat hij zijn geld kreeg. Ik had gevraagd of ik dit later kon betalen hij had al €1400 ontvangen maar nee hoor. Het ging om €40. Ze houden zich niet aan de bevestiging. Om zaken te regelen voor je aankomst heb je te maken mensen die op de automatische piloot zitten. Ze bevestigen niks per email maar je wordt verrast bij aankomst. Ik had ze gemaild en gebeld en een chat gestuurd maar niemand heeft ooit iets over de kamerprijs gezegd. Ik heb me kamer na 1 nacht geannuleerd en ben weggegaan naar een veel beter hotel.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Redelijk maar zeer zeker geen 5-sterren niveau
    • Deluxe Familiekamer met Queensize Bed, Kinderbed en Uitzicht op de Tuin

Beter (opgeleid) personeel. Onduidelijkheid vooraf over het beperkt inclusief zijn van de restaurants. Overigens was het eten in deze restaurants matig. Voor de rest waren er veel zaken (administratie, sloten) die slecht werkte.

Veel mogelijkheden om te zwemmen hoewel de sluiting van alle baden om 18:30 wat tegenviel.

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

2,0
    Nooit meer
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Iedere dag hetzelfde eten en heel beperkte keuze. Na een week was het niet meer uit te houden. Hygiëne op de kamer was vreselijk. Overal lange zwarte haren van andere mensen en er plakten snottebellen aan de muren. Verder waren er vrij veel onvriendelijke mensen

Er was heel veel zon en veel verschillende mooie zwembaden

• Beoordeeld op: 15 september 2023

Fijn om eens gedaan te hebben
    • Deluxe Familiekamer met Uitzicht op Zwembad

Het eten was minder

De zwembaden

• Beoordeeld op: 7 maart 2023

gezellig
    • Superior Twin Room Garden View

vooral de taxi van het hotel. je betaalde in het hotel €24 euro voor een taxi naar de stad bijvoorbeeld. en als je alleen hotel uitloopt heb je veel taxi’s die je voor €6 brengen. Er staat op internet dat ze Indisch, Seafood enzo hebben maar dat is allemaal extra betalen.

het was schoon en je had lekker warme zwembad. personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

• Deluxe Familiekamer met Uitzicht op de Tuin

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

• Beoordeeld op: 12 april 2024

• Beoordeeld op: 4 april 2024

Voor de derde keer een super verblijf gehad in dit hotel.