2. Hotelbeoordelingen Egypte
  3. Hotelbeoordelingen: Rode Zee
  4. Hotelbeoordelingen Hurghada
Egypte Hurghada Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Bellagio Beach Resort & Spa Beoordelingsscore: 8,7

“Kamers waren geweldig, accomodatie ook.”

• Arabella Azur Resort Beoordelingsscore: 8,4

“Eten was goed en lekker (niet ziek geworden) Het huis rif was mooi en grote variatie aan vissen de riffen worden hier beschermd) Is geen echt strand waar je inloopt maar de trappen gaan vanaf de kant in het water dit water is dan ongeveer 1m diep. Restaurant zit aan het water waardoor je de zee in kunt kijken. In dit water zwemmen vissen en is koraal ook zichtbaar. In de avond gaan er zelfs lampen aan om in het water te kunnen kijken”

• Jaz Casa Del Mar Beach Beoordelingsscore: 9

“Alles, super lieve mensen. Eten was heel lekker ! Zeker je geld waard! Ik ben alleen geweest en het was zo veilig. Mensen zorgden goed voor me. Kamer was schoon en prachtig geen worden voor! View on the pool!”

• “Ik ben met mijn kinderen in meivakantie in Pickalbatros Palace geweest en we hebben er van genoten. Eten was niet heel variërend maar wel voldoende. De kamers waren redelijk groot met hoge plafond. Het personeel is vriendelijk. Genoeg ligbedden op het strand als aan het zwembad.”

• “Hele mooie accommodatie. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er waren zelfs te veel faciliteiten. Serenity Alpha Beach Resort is de perfecte bestemming voor iedereen die op zoek is naar een luxe en ontspannende vakantie. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst terug te keren en beveel dit resort ten zeerste aan iedereen die comfort zoekt.”

• “Wat een aardige staf en super behulpzame mensen… ze zijn allemaal zo hun best aan het doen om jouw een fijne vakantie te geven ! Dit viel ons echt op…”

• Sindbad Club Beoordelingsscore: 8,8

“De vriendelijkheid van de mannen van de receptie. Zeer behulpzaam. Het eten was heel lekker en hygiënisch verzorgd. Locatie is ook top gelegen. Niet ver van de luchthaven.”

• “personeel was vriendelijk en behulpzaam / ontbijt zeer uitgebreid : top / restaurants : ruime keuze voor iedereen”