2. Opinions d'hotels de Uganda

Uganda Opinions d'hotels de clients reals

Opinions d'hotels recents a Uganda

• Kabatoro Guest House

Kabatoro, Uganda

Puntuació mitjana: 5,4
    • Part positiva del comentari

El personal és super amable i fan tot el possible per ajudar-te amb tot. Lloc amb possibilitats però fa falta manteniment i neteja de les instal·lacions. Fauna al voltant de l'allotjament.

• Nshongi Camp

Rubuguli, Uganda

Puntuació mitjana: 8,7
    • Part positiva del comentari

El personal és molt amable i disposat a ajudar-te amb tot. Ens van fer un upgrade a una habitació millor sense cost addicional. Molt bon menjar. Jardí amb possibilitat de veure-hi goril.les.

• Rushaga Gorilla Lodge

Bugambira, Uganda

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

És un lodge espectacular just a l'entrada de Rushaga, a Bwindi, pel trek dels goril·les. La decoració de les habitacions és molt bonica. El menjar, deliciós.

• Part negativa del comentari

Malauradament, ens van canviar l'entrada a Bwindi de Rushaga a Nkuringo i vam haver de matinar molt per conduir fins a l'altre accés. No va ser en absolut culpa del lodge, al contrari, un dels seus membres va conduir el nostre 4x4 a les 6am fins a les portes de Nkuringo. Ens van ajudar molt!

• Mama Washindi Lodge

Pakwach East, Uganda

Puntuació mitjana: 8,7
    • Part positiva del comentari

Les vistes al Nil blanc des de la meravellosa piscina. Va ser el nostre primer allotjament a Uganda i en tenim molt bon record.

• Part negativa del comentari

L'accés en 4x4, en època de pluja, és complicat. Però paga la pena!

• ViaVia Entebbe

Entebbe, Uganda

Puntuació mitjana: 8,8
    • Part positiva del comentari

Lloc ideal per fer-hi nit el primer i/o últim dia del viatge. Bon restaurant en un jardí molt agradable.

• Palm Star Motel

Fort Portal, Uganda

Puntuació mitjana: 8,5
    • Part positiva del comentari

L'habitació suite és enorme.

• Part negativa del comentari

La ubicació. És apartada del poble i tranquil, que és fantàstic. Però la carretera principal que hi conduïa estava inundada i vam patir molt per no quedar-nos-hi atrapats amb el 4x4 de lloguer. Els propietaris de l'hotel ens van ajudar i guiar, el dia que en marxàvem, per un camí alternatiu.