2. anmeldelser av hoteller i Tunisia

Tunisia Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Tunisia

• Hotel Bel Azur Thalasso & Bungalows

Hammamet, Tunisia

Omtalescore på gjesteomtaler: 7,9
    • Positive gjesteomtaler

Hyggelig betjening som tar vare på deg , alltid god service, alltid rent, nydelig mat stort utvalg.,beste sted å feriere.kan absolutt anbefales . nydelig uteområde og fine strender. Flotte steder å reise til. Sidi bou said, korbous og gamlebyen i Tunis må oppleves. Fint hotell for barnefamilier. Tilbudene på nabo hotellene Royal Azur og Sol Azur kan også brukes.

Vurdert: 11. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Torunn Norge
  • La cozy suite

Sidi Bou Saïd, Tunisia

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Ren og modern leilighet, med et velutstyrt kjøkken. God beliggenhet og ikke for mye støy fra gata.

• Negative gjesteomtaler

Sengene var litt for harde for oss, men det kan være en smakssak.

Vurdert: 21. mai 2024 Gjennomførte opphold i april 2024
    Hanna Norge
  • Iberostar Averroes

Hammamet, Tunisia

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,2
    • Positive gjesteomtaler

Store, rene og lyse rom, fint uteareale og stort basseng. Hyggelig personale og god mat

• Negative gjesteomtaler

Kaldt, uoppvarmet basseng (var her tidlig mai). Plagsomt animations team som skal dra deg med på alt mulig hele tiden når man ligger og soler seg.

Vurdert: 8. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Snorre Norge
  • Hilton Skanes Monastir Beach Resort

Monastir, Tunisia

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,1
    • Positive gjesteomtaler

Service, vennlighet av personalet. Beliggenhet og rom fasilitet. Utsikten fantastisk.

Vurdert: 6. april 2024 Gjennomførte opphold i april 2024
    Hassén Norge
  • Résidence Les Camélias

Tabarka, Tunisia

Omtalescore på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Fint sted, fine omgivelser, og veldig snill vert

Ingenting

Vurdert: 30. mars 2024 Gjennomførte opphold i februar 2024
    Mohamed Tunisia
  • Hotel Métropole Résidence

Tunis, Tunisia

Omtalescore på gjesteomtaler: 7,9
    • Positive gjesteomtaler

Det er sentralt og Høggylig betjeningen

Ingen ting

Gammarth, Tunisia

Omtalescore på gjesteomtaler: 5,6

Ingenting.

• Negative gjesteomtaler

Dette hotellet fortjener ingen stjerner. - Misvisende bilder. - Mareritt startet da vi ankom hotellet klokken 01:00 på natten. Vi møtte to karer i resepsjonen (ene ved navnet Hamza) som bruke lang tid på å snakke sammen om hvordan de skulle ordne rom til oss (selv om vi hadde bestilt god tid i forveien). I tillegg til det så hadde de ikke batteri på bankterminalen sin. Hamza sier til meg at han kan banke på hos meg etter en times tid for å ta i mot betalingen. Jeg syntes dette var en dårlig ide da vi hadde hatt en lang reise og jeg ville legge meg etter ti minutter. De velger likevel å banke på hos meg etter 40 minutter. Jeg hadde bestilt to rom og begge rommene tilsvarte ikke det jeg hadde bestilt. Rommet jeg fikk var under renovering. Det var ingenting å drikke i kjøleskapet, manglet vannkoker, telefon, søppelbøtte, hull i vinduet og dusjavløpet var tett. Jeg tok en tur til resepsjonen da vannet begynte å komme ut av badet og inn til soverommet grunnet tette rør. Hamza lå og sov i resepsjonen. Han lovet å fikse dette i løpet av morgendagen. Neste dag ble Hamza borte og vi var i dialog med tre andre som skulle prøve å «løse» dette for oss. De brukte en halv dag på å ordne oppi dette. Dette så ikke ut som veldig fullbooket hotell, så vi skjønte ikke helt hvorfor vi ikke fikk rommene i første omgang. Det er tre diskoteker i underetasjen av hotellet og vi sov ikke i de fem dagene vi var der grunnet veldig høy musikk (både på natt- og dagtid). Det hørtes ut som de spilte musikken inne på rommet vårt. Fattigmannsfrokost som egentlig er inkludert, men vi måtte punge ut en del penger for det også da vi hadde klart å bestille ekstra juice og kaffe. Ved innsjekking var det ingen som forklarte frokosttid, hvor mye man kan spise før man når grensen på å måtte betale, at man ikke kan drikke mer enn et lite glass med juice, svømmebasseng kan ikke brukes og mye mer.

Vurdert: 15. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Anila Norge
  • Maison Leila chambres d hotes

Midoun, Tunisia

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,1

Frokosten

• Negative gjesteomtaler

Det var ikke rent på rommet og ved bassenget. Ukomfortable møbler, fukt på badet og mye trafikk.

Vurdert: 13. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Mai Norge