2. Hotelbeoordelingen Thailand

Thailand Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Thailand

• Chaba Bungalows

Ban Ai Dao, Thailand

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Wij hadden de Deluxe 3-persoonskamer aan het strand. Dat was echt top! Hele grote kamer met een riante douche en riant apart toilet. Groot terras en je liep zo het zwembad in en het strand op. Prachtig ! Zwembad was super fijn en zeker ook voor kleine kinderen. Mooi, maar klein resort. Heel kleurrijk en leuk ingericht. Mooi lampjes aan het strand in de avond. Bar aanwezig en restaurant met veel keuze. 7-11 op ongeveer 8 min lopen en een mini market op 2 min lopen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Slechte service. Wij zaten er 4 nachten en na de 3e nacht vroeg ik of ze nog een keer gingen schoonmaken, handdoeken verwisselen, vuilnis op gingen ruimen. Alles moest je vragen. Er waren ontzettend veel kleine mieren in de kamer, waar we gek van werden. Geen thee op de kamer. Hier moest je naar vragen en dat vonden ze erg lastig. Ik kreeg het gevoel dat ze alles teveel gevraagd vonden. Je zit op een plek waar je met veel zand weer terug komt in de kamer, hier mag echt wat meer schoongemaakt worden. De bedden waren keihard. Wij hebben niet goed geslapen en ook de airco staat op je tijdens het slapen, dus dat was niet erg lekker. Tv werkte niet. Verder waren we helaas tijdens het regenseizoen en regende het erg veel. Het strand lag dan ook vol met plastic en dode vissen. Jammer! Ook de straat met restaurantjes was weinig te doen. Meer dan 50% was gesloten. Het was enorm saai. Als je ergens heen wilde had je echt een scooter nodig, want de tuktuk vroeg erg veel geld voor korte afstanden. We hebben helaas dus niet veel gezien. Met een kind van 3 pak je geen scooter.

• Malulee KhaoSok Resort

Khao Sok, Thailand

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie is fantastisch als je de omgeving van Khao Sok National Park wilt verkennen. We hebben een super leuke cooking class via de accommodatie geboekt en ook een dagtrip naar het National Park zelf. Het verblijf ligt middenin de jungle en de aapjes en andere jungle dieren lopen er rond. Daarnaast is het ontbijt eenvoudig, maar erg lekker!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er zaten veel gaten in de muren bij onze badkamer, wat ervoor zorgde dat we tot twee keer toe een aantal kakkerlakken in de badkamer hadden lopen.

Beoordeeld op: 22 mei 2024 Verbleven in april 2024
    Kimberley Nederland
  • Klong House

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

De gastvrouw Parn was fantastisch. Alles was top verzorgd en je kon altijd bij haar terecht met vragen. De locatie lag net iets buiten het centrum maar met taxi of grab is alles goed bereikbaar.de bedden waren iets harder maar lagen prima en het ontbijt was elke ochtend weer iets anders wat vers voor je gemaakt werd. Een echte aanrader.

Gwen Nederland
  • Wake Up Aonang Hotel- SHA EXTRA PLUS

Ao Nang Beach, Thailand

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het is heel dichtbij alles. 7/11 aan de overkant. Strand was heel dichtbij. Leuke boulevard met overal wel iets te eten Vuurshows op het strand. We hadden leuk uitzicht naar de bergen. Schoonmaken deden ze graag en ook de handdoeken werden elke dag verschoond.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er staat een zwembad bij, maar die zit bij het resort dat erachter ligt. Deze was niet schoon en niet uitnodigend. Er is een hoge trap naar de entree van het hotel. Het was dus lastig om alle baggage mee naar boven te nemen. Absoluut niet te doen voor mindervaliden. In de badkamer was er veel schimmel. Dit hebben ze wel geprobeerd op te lossen door met een tandenborstel en veel bleek weg te poetsen. Kleine kamer met heel slecht licht. Erg depri vond ik het.

• Rambuttri Village Plaza - SHA Extra Plus

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Precies aan Khao San Road, maar wel lekker rustig. Fijne entree en heerlijk om af te koelen in het zwembad op het dak. Helaas was het zwembad water wel erg warm. Aardig personeel. Bed lag lekker.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Geen lift. Hele kleine kamer met een heel gehorige airco. Was lastig om daarmee te slapen. Kleine badkamer. Als je doucht is alles in je badkamer nat. Alles was verouderd. Ik zou hier niet voor een langere tijd overnachten.

• Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach, an IHG Hotel

Ao Nang Beach, Thailand

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooie locatie dicht bij het strand met veel faciliteiten. Personeel is erg behulpzaam, eerder in checken was hierdoor mogelijk

Hans Nederland
  • Dara Samui Beach Resort Adult Only

Chaweng Beach, Thailand

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Een heerlijk ruime en schone kamer met een grote badkamer. Erg vriendelijk personeel en direct aan het strand.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het strand voor Dara ligt gelegen aan een door rotsen afgesloten stuk zee, waardoor het water daar niet hoog genoeg komt om te kunnen zwemmen en de temperatuur ook erg hoog is van het water.

Kimberley Nederland
  • Novotel Rayong Star Convention Centre

Rayong, Thailand

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7

Geweldig ontbijt, prachtige kamer

• Negatief onderdeel van beoordeling

Executive lounge zeer pover, zeer beperkte keuze, bijv alleen chang draught als bier, 1 schotel met een paar snacks op.

philip België
  • Ago Hotel Chinatown

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel is zo vriendelijk.

Tessa Nederland
  • Sirin Hotel Hua Hin