2. Hotelbeoordelingen Zweden

Zweden Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Zweden

• Edsleskogs Wärdshus

Åmål, Zweden

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Wat een prachtige locatie en omgeving. Veel informatie van de vriendelijke, nederlandse gastheer gekregen. Heerlijk gegeten en ontbeten in de tuin met prachtig uitzicht. Ondanks dat de kamer en sanitair wat verouderd is, werkt alles prima en is alles schoon. De bedden slapen heerlijk en de douche lekker warm. Wat ons betreft komen we hier graag nog eens terug.

Wilma Nederland
  • Blessed home

Stockholm, Zweden

Gemiddelde beoordelingsscore: 10
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ontbijt n.v.t. De eigenaar stuurde een vriendelijk meisje om me af te halen bij het metrostation omdat ik de systematiek van de nummering van de flats niet door had. Als je dat eenmaal weet is het vrij simpel, maar als je er voor het eerst komt en het niet weet is het fijn als iemand de weg wijst.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Voor mijn wensen was het prima. De eignaar heeft een fijne nieuwe keuken en badkamer laten maken, maar daar was door onoordeelkundig gebruik van vorige gebruikers al het nodige aan verknoeid. Jammer! Het balkon stond vol troep en daar kon je niet gaan zitten, maar ik had daar ook geen behoefte aan.

Beoordeeld op: 2 juni 2024 Verbleven in mei 2024
    Rudolf Nederland
  • Sky Hotel Apartments, Hospitalstorget

Linköping, Zweden

• Positief onderdeel van beoordeling

Een mooi, net appartement. Stijl vol ingericht, fijne netten douche. Een heerlijk bed. Het ligt op een mooie locatie. Op een paar minuten lopen van een gezellig plein met veel leuke restaurantjes.

Cindy Nederland
  • Timrad stuga i kanten av skogen med SPA möjlighet

Mullsjö, Zweden

• Positief onderdeel van beoordeling

De locatie was erg mooi in de bossen. Het huisje was keurig netjes en van alle gemakken voorzien. De Jacuzzi was heerlijk en schoon! De host was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er was helemaal niets wat tegen viel.

• Radisson Blu Metropol Helsingborg

Helsingborg, Zweden

• Positief onderdeel van beoordeling

We zijn één nachtje gebleven en het konden lekker een hapje eten in het restaurant. Leuke sfeer en aankleding van het hotel. De kamer was simpel maar prima.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De uitleg bij de receptie hoe de lift werkt. Eerst dus je pasje erop en dan de etage kiezen. Het duurde even voor we het door hadden.....

• Cozy Zweeds huis met openhaard en grote tuin

Ramsele, Zweden

• Positief onderdeel van beoordeling

De open haard. Is trouwens een houtkachel, die prima functioneert. Voldoende hout beschikbaar👍🏻. Rustig gelegen. Verrhuurder vriendelijk en zeer behulpzaam

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er zijn geen deuren tussen de keuken, de hal, slaapkamer en de woonkamer. Het toilet is in de niet-geventileerde kelder. Heel laag bed. Keukeninventaris is onder de maat en niet schoon. Wachmachine kapot , maar we konden bij de verhuurder 2x een was draaien.

Jan Nederland
  • IKEA Hotell

Älmhult, Zweden

• Positief onderdeel van beoordeling

Prettig verblijf. Rustige ligging en kamers. Goed ontbijt. En leuk dat we gratis toegang kregen tot ikea museum. Top. Mooie ervaring.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Niets. Hotel was gewoon goed. Wel hebben we bij restaurant 3 avonden gegeten. 2 e avond was men vergeten ons het hoofdgerecht te serveren. Dat duurde uiteindelijk zo lang dat we het afgesteld hebben. Jammer. Men had het gewoon te druk en er was iets met computer. De avond daarna was het weer oke. Eten was lekker

willem Nederland
  • Clarion Collection Hotel Packhuset

Kalmar, Zweden

• Positief onderdeel van beoordeling

De locatie dicht bij Kalmar kasteel en de mooie omgeving bij het kasteel. Het avondeten was prima en het ontbijt ook.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De kamer was echt een verouderde kamer met veel vieze vlekken in de vloerbedekking en schimmel in de douche. Het was het in de kamer snikheet en het raam kon maar een klein stukje open zodat we ook niet konden doorluchten. Het parkeren was een drama omdat onze bankpassen en Visa het niet deden bij de parkeer automaat. Ruim een uur kwijt hieraan kwijtgeraakt en de jongen bij de receptie kon ons ook niet helpen hiermee! De volgende dag wel geholpen door een dame van het personeel die een parkeerkaartje voor ons kocht.

• Villa Björkhagen

Jönköping, Zweden

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Gelegen aan het Vätternmeer, mooi uitzicht, vriendelijk personeel.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het bed was hard, een matras op een plank.

A.A.M. Nederland
  • Rygerfjord Hotel & Hostel

Stockholm, Zweden

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,7

Locatie

• Negatief onderdeel van beoordeling

Ruimte te laag bed te smal te weinig ruimte. . Douche en toilet te klein en vochtig.

Edwin Nederland