2. Hotelanmeldelser for Nepal

Nepal Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Nepal

• Hotel Dolmaling

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Dejligt og fuldstændigt roligt værelse, smuk udsigt til haven med klostret. Rigtig god mad på restauranten både morgenmad og øvrige måltider og super sødt personale der. Rigtig god beliggenhed uden trafikstøj overhovedet og omgivet af store klostre. Og jeg kan godt lide at al overskuddet fra hotellet går til at drive kloster oppe i bjergene.

• Den negative del af anmeldelsen

Et par smil mere fra dem i receptionen havde varmet. Husk at fortælle gæster, at de ikke får gjort rent hvis de ikke har sat et skilt på døren, det er ikke nok at bede om det i receptionen hvis der ikke er gjort rent. Jeg boede der som sidste del af længere rejse og havde planlagt også at slappe af et par timer i ny og næ ved poolen, men der er meget få liggestole, så det blev ikke til noget. Dette dog ikke nok til at trække ned fra de 10 stjerner

Anmeldt: 7. juni 2024 Overnattede: maj 2024
    Elsebeth Danmark
  • Dorje's Resort and Spa

Pokhara, Nepal

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Venligt personale, så smuk poolområde, alt var renligt og dejligt. Vi nød virkelig at der var Netflix på værelset, og en stor seng. Også super skønt at vi kunne opgradere vores værelse og få rabat. Vi havde en af værelserne med badekar, og det ville jeg virkelig anbefale andre også at have!

• Den negative del af anmeldelsen

Maden kunne godt have været lidt bedre helt generelt, der var nogle af deres ting på menuen som var rigtig gode, men deres brunch haltede lidt i forhold til europæiske standarder, når man tænker det skulle være et luksus hotel. Fitness-området kunne også godt have været bedre!

Anmeldt: 20. maj 2024 Overnattede: april 2024
    Luise Danmark
  • Pokhara Alpine and Springs

Pokhara, Nepal

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Personalet i receptionen var fantastisk søde og hjælpsomme. Værelset velindrettet og meget rent. Morgenmaden var god. Søen lå et par minutters gang fra hotellet. Opholdet overgik mine forventninger. Skal jeg bo i Pokhara by igen, bliver det her.

Anmeldt: 27. maj 2024 Overnattede: april 2024
    Elsebeth Danmark
  • Taleju Boutique Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9
    • Den positive del af anmeldelsen

Det ligger centralt, personalet er rigtig søde, morgenmaden er god, sengene er gode. Man får frisk vand på flaske på værelset hver dag. Godt lydisoleret mellem værelserne. Dejligt varmt vand til brusebad.

• Den negative del af anmeldelsen

Meget støj fra opgangen, værelsesdøren “papirtynd”. Minikøleskabet var skønt at have, men det larmede meget. Gardinerne hang skævt, belysningen var alt for skarp, ikke mulighed for hyggebelysning. Afløbet i badeværelset var i modsatte ende end bruseren, så badeværelset var oversvømmet efter bad. En svaber ville have været god at have.

Anmeldt: 25. april 2024 Overnattede: april 2024
    Ria Danmark
  • Fresco Retreat

Jawlakhel, Nepal

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Super rene værelser og virkelig flinkt personale. Beliggenheden på dejlig rolig vej. Hyggeligt og trygt lille hotel. Dejligt med køkken og nydelig fællestue. Kommer meget gerne igen!

• Den negative del af anmeldelsen

Lidt ensformig morgenmad, ikke mulighed for juice. Brusevandet var kun lunkent. Værelset havde ikke den beskrevne udsigt, og havde ikke balkon som beskrevet. Værelset på billedet (som vi bookede efter) fandtes ikke, men vi fik et andet nydeligt værelse.

Anmeldt: 21. april 2024 Overnattede: april 2024
    Ria Danmark
  • Nomad Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Husker især det utroligt venlige personale både i receptionen og restauranten.

Anmeldt: 13. april 2024 Overnattede: april 2024
  • Trekkers Hostel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Rigtigt godt til backpackere. Vi vendte tilbage flere gange.

• Den negative del af anmeldelsen

Næsten for lokalt i den forstand, at der vadede mange lokale rundt som bare hang ud.

Anmeldt: 6. juni 2024 Overnattede: april 2024
    Aksel Danmark
  • Hotel Dream City

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Personalet var yderst hjælpsomme og meget venlige

ikke noget

Anmeldt: 9. maj 2024 Overnattede: maj 2024
    Niels Danmark
  • Nomad Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,9

Beliggenhed, morgenmad og personale

• Den negative del af anmeldelsen

Lidt mindre larm og blinkende lamper fra nærliggende hotel

Anmeldt: 17. maj 2024 Overnattede: april 2024
  • The Lapsi Tree

Nagarkot, Nepal

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Personale og beliggenhed er i top

• Den negative del af anmeldelsen

Vandet på badeværelset var... koldt.

Anmeldt: 6. maj 2024 Overnattede: april 2024