2. Hotelbeoordelingen Mauritius

Mauritius Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels op Mauritius

• Artists house

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Fijn en vriendelijk huis. Sfeervol huis met tuin en zwembad. Kamers prima, maar vooral fijn door de eigenaren Diane en Stephane. Helpen je met tips waar je heen kunt, zo kwamen we op een mooie snorkelplek. Kunnen je ook vertellen waar je lekker kunt eten en hebben het nummer van een leuke man om naar de potvissen te gaan. Het is er gezellig en kindvriendelijk. Het leuke hondje Fluffy maakt het af! De omgeving is minder toeristisch dan het noorden, wat wij op prijs stelden. Het is erg groen. Waar voor je geld. Supermarkt, restaurant en zee op loopafstand.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Niets. Wel is het aan te raden een auto te huren. De bus komt wanneer de bus komt, het is moeilijk plannen.

Beoordeeld op: 6 juni 2024 Verbleven in juni 2024
    Linda Nederland
  • Le Clos des Bains Mauritius

Blue Bay, Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Groot appartement, mooi terras, heerlijk zwembad. Goede service van personeel bij reserveren van restaurants en op de dag van vertrek mochten we nog langer gebruik maken van zwembad en douche.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het bed oogt heerlijk, maar is echt mega hard. Ontbijt werd niet tijdig aangevuld, daar moest je om vragen, en dan deden ze het wel meteen. Wel regelmatig vliegtuig laag over, hadden wij geen problemen mee.

Beoordeeld op: 3 juni 2024 Verbleven in juni 2024
    Ronald Nederland
  • Long Beach Mauritius

Belle Mare, Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Indrukwekkend hotel. Hele goede faciliteiten. Hele goede service. Lekker eten. Je hebt niets meer te wensen dan dit. We hebben genoten!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Je leeft een beetje in een bubble, weinig mogelijkheid cultuur op te sneuven. Vrij afgelegen dus niet makkelijk om het resort af te lopen en een traditoneel restaurantje op te zoeken.

Beoordeeld op: 8 juni 2024 Verbleven in mei 2024
    Marnix Nederland
  • Sunset Coast Apartment

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie was geweldig, het privestand en zwembad ! Het appartement was erg mooi en compleet, we hebben niks gemist.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Op de foto's leek het of er een balkon was. Helaas was dit er niet. Erg jammer om binnen te ontbijten/eten bij mooi weer.

Beoordeeld op: 30 mei 2024 Verbleven in mei 2024
    Ivo Nederland
  • La Mariposa Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt was goed. Er werd ter plekke een lekker omeletje en pannenkoeken voor je klaar gemaakt.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Ruimere keuze in het avondeten

Beoordeeld op: 2 juni 2024 Verbleven in mei 2024
    karin Nederland
  • Ki Residence

Grand Bay, Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het is een schoon en nieuw appartement met voldoende handdoeken op voorraad. Zwembad is erg groot! H

• Negatief onderdeel van beoordeling

Appartement zit aan een erg drukke weg die je 24/7 hoort. Zowel binnen als buiten. Hierdoor maakten we weinig gebruik van het balkon en werden we ook snachts regelmatig wakker. Doordat de weg geen stoep heeft moet je ook overal met de auto heen. Je loopt niet richting Grand Baie.

Beoordeeld op: 1 juni 2024 Verbleven in juni 2024
    Koos Nederland
  • 3BD NEW Luxury Penthouse, Big Terrace, 5min from beach

Flic-en-Flac, Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooi appartement met veel ruimte. Grote flatscreen TV en heerlijke zitbank.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Erg gehorig en die verschrikkelijke feestje aan de overkant. Als het ene feestje afgelopen is dan begint de andere. Rustig slapen was onmogelijk. Oordoppen heb je echt nodig!!! Vooral in de nacht!

Beoordeeld op: 31 mei 2024 Verbleven in mei 2024
    Yaël Nederland
  • Palmyre Residence 7 & 8 LICENSED BY TOURISM AUTHORITY 10071

Flic-en-Flac, Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Hele fijne ruimte echt groot! Prijs kwaliteit perfect.

Beoordeeld op: 30 mei 2024 Verbleven in mei 2024
    carief Nederland