2. Hotelbeoordelingen Mauretanië

Mauretanië Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Mauretanië

• Positief onderdeel van beoordeling

Het hotel is erg rustig en met een taxi rijd je gemakkelijk naar het centrum. Samba is een geweldige gastheer die je het gevoel geeft zeer welkom te zijn. Met hem reed ik ook naar de binnenstad om een SIM-kaart te halen, waardoor je in grote delen van Mauritanië een prima bereik hebt. 's Ochtends brengt hij een lekker ontbijt op je kamer. Hij spreekt perfect Frans en kan je overal mee helpen, ook als je iets zou willen regelen op andere plekken in het land. Verwacht geen luxe in dit hotel, maar het is schoon en niet duur. Ik vind het een hele fijne plek. Bovendien zijn er in de buurt wat eettentjes en zijn de wijken eromheen leuk om rond te slenteren. De kamer zelf heeft een eenvoudige maar schone badkamer en de kamer is zeer ruim en schoon.

Niets!

Beoordeeld op: 11 maart 2024 Verbleven in december 2023
    Jan-pieter Nederland

• Positief onderdeel van beoordeling

Super vriendelijk host . Spreekt goed Engels .heeft mij 2 x naar een bank gereden om geld te pinnen . 1e x lukte niet omdat ik mijn kaart niet op.wereld betalen had gezet . Dus voor de 2e x er naar toe . Ik hoefde niets te betalen voor deze service. S,avonds een warme maaltijd gegeten en de volgende morgen ontbijt . Kosten voor dit 8 euro Heb de man 50 euro gegeven zodat hij verder kan investeren in Hun hostel. Kan de hostel dus aanbevelen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Daar ze vlak bij met de rotonde bezig waren was het moeilijk te vinden . Was al vlakbij bleek . Een aardige jongeman was zo vriendelijk om voor mij uit lopen naar het adres. Dus eind goed al goed . Smile

Beoordeeld op: 22 mei 2024 Verbleven in mei 2024
    z Nederland
  • Hotel Aljazira

Nouadhibou, Mauretanië

Gemiddelde beoordelingsscore: 6,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ruime kamer met schone badkamer. Het hotel bevind zich centraal in de stad en aan de overkant kan je prima koffie drinken, ontbijten en ook kan je heel redelijk dineren. Vanaf hier is het ook een kort stukje met de taxi naar de vissershaven waar honderden piroques liggen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het personeel vond ik vrij ongeïnteresseerd en weinig behulpzaam. Het kostte overduidelijk veel moeite als je iets vroeg.

Beoordeeld op: 11 maart 2024 Verbleven in januari 2024
    Jan-pieter Nederland
  • Hotel Monotel Dar El Barka

Gemiddelde beoordelingsscore: 6,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Goede kamers. Fijn restaurant. Attente receptie, met o.m. de behulpzame Nian. Mr Thiam is een betrouwbare chauffeur, die gemakkelijk geraadpleegd kan worden in het hotel.

Beoordeeld op: 19 januari 2024 Verbleven in januari 2024
    Rudy België

• Positief onderdeel van beoordeling

De aardigheid van de eigenaar. Hij heeft ons enorm geholpen. Leuk dak terras en rustige buurt. Een leker mail restaurant in de buurt

• Negatief onderdeel van beoordeling

Helemaal niets. Ze zijn een en ander nog aan het verbeteren maar heb je geen last van.

Beoordeeld op: 14 maart 2024 Verbleven in maart 2024
    bertrand Nederland
  • Hôtel Esma Nouadhibou

Nouadhibou, Mauretanië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Personeel.vsn een ander hotel.was bereid mij uit te duiden waar hotel esma was. Chappo voor hotel fire zone !

• Negatief onderdeel van beoordeling

Moeite met Engels door personeel .

Beoordeeld op: 19 mei 2024 Verbleven in mei 2024
    z Nederland
  • Auberge Triskell

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

De sfeer, mooie accommodatie midden in de stad. Fijn dat onze motoren veilig binnen konden staan!

Beoordeeld op: 1 januari 2024 Verbleven in december 2023
    Maarten Nederland