2. anmeldelser av hoteller i Madagaskar

Madagaskar Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller på Madagaskar

• Le Moya Beach

Nosy-Be, Madagaskar

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,9
    • Positive gjesteomtaler

Fantastisk personale, veldig god mat, rent og ryddig, lite insekter på rommet, relativt svale rom da de ligger under palmer. Bodde fler andre steder der bungalowene sto midt i solsteika.. Rene gulvvifter som du kan plassere som du ønsker, så her går det greit å bo uten aircondition. Dzamanzar er en veldig fin strand med hyggelig lokalbefolkning å den fineste solnedgangen på øya etter min mening. Fint å jogge på ettermiddagen/morgenen. Luftig å fin resturant, bassenget er stort nok til å svømme. Gode på å organisere turer med guide til en god pris og resepsjonisten snakker engelsk, nederlansk, fransk og italiensk, de øvrige ansatte gjorde sitt ytterste for å forstå oss. Vi lærte av hverandre :-)

Ingenting

Vurdert: 6. november 2023 Gjennomførte opphold i oktober 2023
    Runar Norge
  • Edena Kely

Mahajanga, Madagaskar

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,3
    • Positive gjesteomtaler

Service. Personalet var der for deg hele døgnet. Restauranten helt ok med både kjøtt og fisk på dagens meny. I tilleg en flott a la carte med både lokale og internasjonale retter.

Vurdert: 14. mai 2024 Gjennomførte opphold i april 2024
    Tore Norge
  • Tsanga Tsanga Hotel

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,8
    • Positive gjesteomtaler

Veldig sentral beliggenhet i hjertet av Antanananrivo. Hyggelig ansatte som hjelper døgnet rundt. Rommet var rent og det er veldig behagelig med takterrassen.

Kunne vært mykere senger

Vurdert: 20. oktober 2023 Gjennomførte opphold i oktober 2023
    Håkon Norge
  • Lovasoa 4C

Antsirabe, Madagaskar

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,5
    • Positive gjesteomtaler

Kjempefint uteområde, trygt og velstelt. Fine og store rom til billig pris. Har tidligere bodd i leilighet, like fint. Knallbra beliggenhet!

Ingenting!

Vurdert: 23. oktober 2023 Gjennomførte opphold i oktober 2023
    Annette Norge
  • Avamada Lodge

Ivato, Madagaskar

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,6
    • Positive gjesteomtaler

Vi kom på kvelden og dro noe tidlig dagen etter for å rekke et fly. Det var derfor greit å kunne overnatte så nært flyplassen.

• Negative gjesteomtaler

Vi kom såpass sent og ønsket bare å legge oss, men vi møtt på låste porter og folk som ikke fikk med seg at vi hadde stått utenfor i nesten 30 min etter å ha banket på 3 porter. Booking-siden er ikke oppdatert med telefonnumre, og skiltet som henger rett utenfor viser et nummer som de hadde vist mistet. Så vi fikk heller ikke tak i dem på telefonen. Jeg skrev derfor en melding på booking men fikk ikke noe særlig reaksjon. Dette var dessverre veldig frustrerende når vi sitter i bilen med grinete og overtrøtte småbarn som ser at vi bare sitter helt stille. Det var av en ren tilfeldighet at noen var på vei ut porten for å snike meg inn. Personalet var ikke veldig mottagelig på kommentaren og kom heller med unnskyldinger som «vi har vært ute og sett etter dere», «det nummeret som står der er jo feil da vi har mistet telefonen, dere skulle heller ha brukt nummeret som står på skiltet 1-2km borte fra hotellet (ved en av de 3 forskjellige veiene som leder til lokalet)». Ikke noe beklagelse, ingenting. Bare unnskyldinger hele veien.

Vurdert: 21. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Johanna Norge
  • Villa Mahefa - WIFI - Canal Plus - Terrasse & Jardin

Omtalescore på gjesteomtaler: 7,6
    • Positive gjesteomtaler

Jeg likte det meste ved denne overnattingen. Forbedringer i stilen siden siste gang.

• Negative gjesteomtaler

Prisen er noe høyere enn det har vært.

Vurdert: 21. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Johanna Norge
  • Luxury Sakina Villa - Beachfront

Dzamandzar, Madagaskar

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,3
    • Positive gjesteomtaler

Nydelig villa med fantastisk kokk.

Ikke noe.

Vurdert: 30. oktober 2023 Gjennomførte opphold i september 2023