2. Hotelbeoordelingen Tsjechië

Tsjechië Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Tsjechië

• Hotel Legie

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel was erg vriendelijk, vooral Lucas dacht mee en gaf ons advies over restaurants en activiteiten. De kamers waren schoon en er werd elke ochtend schoon gemaakt, de bedden werden netjes opgemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. Ik ben erg tevreden en onze dochter van 3 jaar voelde zich erg thuis.

Eigenlijk niets.

Daphne Nederland
  • Monarch Apartments by Adrez

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

De kamers liggen centraal in Praag, ter hoogte van een drukke winkelstraat, waardoor alle hotspots in de buurt zijn. Badkamer en keuken zijn proper gepoetst, algemeen een aangename verblijfplaats.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het tapijt had beter gestofzuigd kunnen worden, de rest was zeer proper. De kamers zijn gelegen in een centrale winkelstraat, waardoor er 's nachts last van straat lawaai kan zijn, als je het raam openlaat.

greet België
  • U Evy Jarošové

Desná, Tsjechië

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Goede kwaliteit/ prijs verhouding. Ziet er in werkelijkheid beter uit dan op foto. Mooie zithoek met bbq buiten.

Herwig Polen
  • Design Hotel Neruda

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Vriendelijk personeel. Ruime schone kamer en een uitgebreid ontbijt. Vanaf hotel hebben wij alles lopend kunnen doen.

F.H. Nederland
  • Hostel Praha Ládví

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie was top, met de metro op 10 minuten van het centrum en goede parking in de buurt voor je auto.

• Negatief onderdeel van beoordeling

We sliepen er toevallig tijdens een Rammstein concert en ijshockey wedstrijd. Onze tweede nacht was er dus veel lawaai. Van de grotere baan hoor je niets.

Beoordeeld op: 7 juni 2024 Verbleven in mei 2024
    leni België
  • Golden Angel Suites by Adrez

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Locatie was top! Bed lag lekker, kamer war heel schoon en we mochten later uitchecken wat erg fijn was!

Sanne Nederland
  • City Apartments Brno center

Brno, Tsjechië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het is een nieuw gebouw en nieuw modern apartment. Het heeft een mooie badkamer en veel kastruimte.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Wel miste er een eettafel en een bank. Helaas deed bij ons de tv en het internet het niet en de manager was ook niet behulpzaam om dat op te lossen. Hij gaf ons instructies het internet te resetten, maar dat bleek niet het probleem. Uiteindelijk waren de kabels verkeerd verbonden en zijn we daar na uren zelf achter gekomen maar vanuit de manager kwam helemaal geen hulp. De tv heeft het alle 3 de dagen niet gedaan. Afgezien daarvan bevindt het apartement zich in een straat die niet veilig aan voelde. Het deel wordt ook wel de getto van Brno genoemd. Er staan verschillende legen gebouwen in slechte staat. Er is een daklozenopvang in de straat en er hangen veel mensen rond op straat. Het was er behoorlijk rumoerig op straat waardoor wij slecht hebben geslapen. Hopelijk gaat de wijk zich nog verder ontwikkelen in positieve zin, maar ik verwacht dat dat nog wel even gaat duren.

Martina Nederland
  • Pension Mikulka

Mikulov v Krušných Horách, Tsjechië

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heerlijk ontbijt, goede gastman, leuk dorpje, gezellige sfeer, propere kamers

• Negatief onderdeel van beoordeling

Een beetje ouderwets, ook enkel cash betalen, maar past bij de sfeer van het dorp

Beoordeeld op: 7 juni 2024 Verbleven in mei 2024
    leni België
  • Capsule Hostel Top Wenceslas square

Gemiddelde beoordelingsscore: 6,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

De prijs maar dat is het eigenlijk ook niet waard!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Om te beginnen overal kleine beestjes vervolgens eindig je in een houten hok met opzich veel ruimte maar geen ventilatie en het is warm. Dit heeft tot gevolg dat je heel de nacht met het luik open moet slapen waardoor je alles hoort en wakker word van het licht dat om wat voor reden dan ook heel de nacht aangaat.

Kuijpers Nederland
  • Golf Resort Česká Lípa

Nový Bor, Tsjechië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zit op een mooi centraal punt voor ons.

N.v.t.

Dirk Nederland