2. Hotelbeoordelingen Brazilië

Brazilië Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Brazilië

• Miramar By Windsor Copacabana

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie, TOP! Pal aan de Copacabana. Stoeltjes van het hotel aan het strand. Vriendelijke mensen ook daar aan het strand. Het personeel zijn ook allen vriendelijk en wel willend om te helpen met wat dan ook. Bij aankomst in de nacht miste we een extra bed in de kamer, maar dat werd de volgende ochtend netjes in orde gemaakt. Bij de receptie kon je ook geld wisselen, was erg fijn. Het ontbijt was erg smaakvol en uitgebreid, onze kinderen wilde er elke dag ontbijten. Zwembad op het dak is erg fijn voor als de zon niet meer schijnt op het strand (na 3.30pm).

• Negatief onderdeel van beoordeling

We sliepen naast de kamer waar de schoonmaaksters in en uit liepen. Een deurstopper/dranger op de deur zou beter zijn, dan klapt de deur niet zo hard dicht.

• Sandi Hotel

Paraty, Brazilië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooi authentiek hotel in het centrum van Paraty. Midden in de reuring, winkeltjes en restaurantjes om je heen. Vriendelijk personeel bij de receptie en ook bij het restaurant/de bar. Complimenten voor Marcus bij de bar die ons altijd vriendelijk te woord stond en geïnteresseerd was. De kamers zijn mooi en netjes. De afternoon tea was erg fijn. En het ontbijt was erg lekker.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De gehorigheid. Ik had het al eerder gelezen maar dacht met het laagseizoen valt het wel mee. Maar nee, toch veel lawaai van buiten af in de straten. En daardoor veel in de late uurtjes wakker of juist ‘s ochtends heel vroeg. Ook sliepen wij in een kamer boven de spa, had een houten vloer en de overburen zouden ons kunnen horen ivm de deuren die niet volledig aan de onderkant gesloten waren.

• Radisson São Paulo Paulista

São Paulo, Brazilië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De kamer, businessuite was fijn. Veel ruimte voor het reizen met een gezin en ieder zn eigen slaapplek had. De kok die de eitjes maakt in de ochtend was de enige persoon die echt contact met je maakte. Leuke man!

• Negatief onderdeel van beoordeling

De airco in de kamer deed het niet. Na monteur was geweest en had het gefikst. Maar toen wij de kamer inkwamen deed die het nog steeds niet. Dus we moesten van kamer verhuizen. Dat was wel vervelend. Het zwembad, er was slechts 3 uur zon van 11-14 uur. Daarna ligt het zwembad in de schaduw. Sowieso heel koud en er werd veel chemicaliën in het zwembad gegooid, dus onze kinderen lieten we daarna er niet in zwemmen. Verders is het redelijk een onpersoonlijk sfeertje wat er hangt.

• Royal Rio Palace Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer goede locatie, dicht bij alles. Een zeer uitgebreid ontbijt. Mooi zwembad met bar op het dak. Vriendelijk personeel.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Sommige dingen waren wat verouderd, zoals de gym, lift, meubels.

Cas België
  • DoubleTree by Hilton - Resort - Foz do Iguaçu

Foz do Iguaçu, Brazilië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

De ruimte, open en vertier voor iedereen. En gratis koekjes bij de receptie viel erg in de smaak van de kinderen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Toen wij aankwamen was het koud en regende het (mei 24). Binnen was het net zo koud als buiten (18gr). Gasten liepen met jassen aan en kinderen in hun pyjamas. Het was binnen dus niet erg behaaglijk. Zelfs in de shoppingmall naast het hotel was het warmer. Overal in de lobby waren de rolgordijnen naar beneden, geen natural daylight mocht naar binnen komen terwijl al 3 dagen geen zon scheen. Het hotel kent weinig tot geen sfeer. De eetzaal is echt een zaal. Leek zelfs een vreetschuur, akoestiek heel slecht. Zet er een paar nepplanten en het ziet het er meteen al anders uit. Ook hebben ze weinig eigen gemaakte producten. Alles komt uit de fabriek. En de laatste ochtend kwamen we om 09.50 uur aan. Ontbijt was tot 10 uur. Om 10.10 uur was het ontbijt al compleet weggehaald. Niet echt klantvriendelijk. Erg jammer. ‘S avonds ook weinig variatie, dus ga de stad in om te eten. In de badkamer loopt het water niet weg waardoor er altijd een laagje water in de douchecabine blijft staan. De heated swimmingpool is niet zo heated. De ruimte was koud door de ventilatie en er zijn twee pisstraaltjes in het zwembad die het zwembad verwarmen. Dus net niks. Geen succes. Helemaal omdat je via buiten moet om het hotel weer binnen te komen. Dus koud en niet comfortabel. Het hotel voorziet niet eens in slippers hiervoor. Het hotel draagt Double Tree maar komt niet in de buurt bij de Double Tree die wij kennen. Het Personeel bij de receptie/aankomst is wel vriendelijk. In de bar en het restaurant matiger. Maar ze begrijpen ook niet altijd alles ivm taalbarrière. Maar niet iedereen is er blij..

• Casa Viva Paraty

Paraty, Brazilië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heel mooi huis, erg schoon, heel aardig personeel :))

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het was een stukje lopen buiten het dorp, vond ik verder helemaal geen probleem!

Maaike Nederland
  • VILLA ITÁLIA CHALÉ

Santo Antônio do Pinhal, Brazilië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Super schoon en personeel Super behulpzaam

• Negatief onderdeel van beoordeling

Problemen met de douche temperatuur

Beoordeeld op: 16 mei 2024 Verbleven in mei 2024

Remco Nederland
  • ibis budget Rio de Janeiro Nova America

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

De hygiëne van het hotel.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt; geen blad meer, dus minimaal 5x lopen om je ontbijt bij elkaar te rapen. Ook de manier van inchecken voor iemand, die via Booking heeft gereserveerd. Gaat nu via een qr-code, maar als je nog niet ingecheckt bent, heb je nog geen WiFi, dus kun je je ook niet aanmelden.

Eric Nederland
  • Palace Beach Hostel

Gemiddelde beoordelingsscore: 9

Goede bedden

• Negatief onderdeel van beoordeling

Onbijt was summier alleen kaas en ham , en broodjes waren snel op. Als je iets later was kon je alleen een tosti maken. Geen yogurt of muesli

Jacob Nederland
gogbrazil