2. Hotelbeoordelingen VAE

Beoordelingen over Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche 5 sterren

Corniche Rd W, Al Khubeirah, Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten

#21 van de 124 hotels in Abu Dhabi

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

• Superior Kamer Inclusief Gratis Toegang tot Surfzwembad, Avonturenpark, Tokkelbaan, Golfslagbad en Lazy River

Zeer goede lokatie, super ontbijt, heel warm zwembad en verschillende zwembaden

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

De service door Sanjitha, Loveline en Admund was erg goed. We waren verrast door het zwembad (waterpark) wat gratis is als je bij Radisson verblijft. Dit maakt de prijskwaliteitverhouding goed. Hiernaast kregen wij ook kosteloos een upgrade.

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

Aanrader maar hou het ons geheimpje 🤫

Erg vriendelijk personeel Mooie ruime kamers Fantastisch zwembad met erg fijne wateractiviteiten (ook hier top personeel zoals John en Ruam)

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Comfortabel hotel met mooi privé strand en op een goede locatie.
    • Suite met Toegang tot de Lounge, Inclusief Gratis Toegang tot Surfzwembad, Avonturenpark, Tokkelbaan, Golfslagbad en Lazy River

Het eten was goed, maar er zijn 5 sterren hotels waar het beter is. Ik had daar iets meer van verwacht, maar nogmaals het was zeker niet slecht. Echter alleen de prijs kwaliteit verhouding had wat beter gekund. Verder hebben we echt genoten van ons verblijf!

Het privé strand met de daar bij behorende faciliteiten, gratis upgrade naar een kamer met zeezicht, al het persoon was heel aardig en ook heel kind vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

Ontspannend verblijf

De kamer

Het zwembad, fitness en lekkere eten

• Beoordeeld op: 18 februari 2024

Een heel mooi hotel, perfecte service, eigen strandgedeelte met alle faciliteiten is top! Wij willen zeker nog terugkom
    • Premium Kamer met Uitzicht op Zee, Inclusief Gratis Toegang tot Surfzwembad, Avonturenpark, Tokkelbaan, Golfslagbad en Lazy River

- Drukte tijdens het ontbijt: Mensen wachten in rij voor een eitje en je moet hier wat ‘tussenwringen’ om aan het buffet te komen Aanschuiven voor een koffietje

- Service en vriendelijkheid van het personeel !!! - Nette, grote kamers met mooi uitzicht (3 pers.) - Strandfaciliteiten, -activiteiten: super, helaas te weinig gebruik van kunnen maken owv drukke agenda (komen daarvoor zeker terug 😀)

• Beoordeeld op: 18 december 2023

Verblijf was goed.

Niets Zou niet iets kunnen bedenken

De dame bij de receptie uit Colombia [volgens mij} en de aardige meneer uit India die mijn koffer naar de kamer bracht waren erg aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 12 november 2023

Geweldige ervaring gehad met ons 18jarige trouwjubileum.

Wij hebben ons 18jarige huwelijksjubileum hier gevierd en wij werden echt verwend. Iedereen was zo aardig en wij kregen een upgrade en bij het diner kregen wij een leuke tafel en werden wij echt super verwend door Santos en Lee. Wat een toppertjes zijn jullie, nogmaals bedankt

• Beoordeeld op: 28 oktober 2023

Heerlijk nachtje aan zee in Abu Dhabi. Genieten van een geweldig zwembad en fijne beachclub

Geen minpunten. Misschien de kleine ramen in de hotelkamers

Geweldig zwembad en beachclub. Echt een fijn resort gevoel

• Beoordeeld op: 7 september 2023

16 uur ook goed te doen met vroege inchecken Thanks Tim

Kamer lag iets niet van mij op de grond. Zwembad aan de andere kant van de weg. Voor mij geen probleem. Wel erg warm 40’c

Had alles wat ik wilde. Alles met de taxi kunnen doen.

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

Zicht

• Beoordeeld op: 5 mei 2023

Zeer leuk verblijf gehad

Zeer aardig personeel. Mevr. Salome heeft ons zeer goed geholpen.

• Beoordeeld op: 12 april 2023

Aanrader!

De accommodatie heeft een zwembad en privé strand. Wij hebben hier echt enorm van genoten. De bedden waren heerlijk en je hebt totaal geen last van de weg. Kamers zijn mooi ruim en het water etc werd elke dag netjes aangevuld. We kwamen erg vroeg in de ochtend aan en konden gelijk in onze kamer. Dat was heel fijn! Het personeel bij het ontbijt is enorm vriendelijk! (Bedankt Jiwan, Richard en Rene)

• Beoordeeld op: 10 april 2023

• Executive Kamer met Uitzicht op Zee en Toegang tot de Lounge, Inclusief Gratis Toegang tot Surfzwembad, Avonturenpark, Tokkelbaan, Golfslagbad en Lazy River

Nieuwe waterpark (golfbad en zipline) heeft geen meerwaarde gezien enkel voor kleine kinderen. Executive is de meerkost niet waard.

Prachtige ligging, mooie frisse kamers, vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 19 februari 2023

we hebben een fijne tijd gehad hier

drukte bij het ontbijt

strandaccomodatie en zwembad, Fatboy op het water in zwembad lag heerlijk vriendelijkheid personeel kamers zijn netjes maar eenvoudig

• Beoordeeld op: 4 februari 2023

zeer goed

internetverbinding wifi werkte niet altijd.

de service en klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 14 december 2022

wateractiviteiten als zipline etc waren afgesloten.

heel mooie kamers en hotel interieur. heel ruim gebied aan zee en zwembaden.

• Beoordeeld op: 26 november 2022

schoon

• Beoordeeld op: 25 november 2022

Topaccommodatie!

Mooie ruime kamer, alles netjes schoon. Vriendelijk personeel en goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 8 april 2022

ideaal gelegen comfortabel hotel met heel goede en hoffelijke dienstverlening
    • Premium Kamer met Uitzicht op de Stad, Inclusief Gratis Toegang tot Surfzwembad, Avonturenpark, Tokkelbaan, Golfslagbad en Lazy River

lawaaierige omgeving door bouwwerken maar geen probleem binnen het hotel

originaliteit vriendelijkheid comfort ligging

• Beoordeeld op: 19 februari 2022

Het ontbijt is uitgebreid en het personeel zorgt goed voor je. Zij zetten samen een goede sfeer neer. De kamer was verrassend groot doordat we een gratis upgrade kregen naar een suite. De concierge is behulpzaam en actiegericht Het was erg prettig dat je tegenover het hotel op het strand kon liggen.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 14 december 2021

Bij het inchecken was het misgegaan met het feit dat we all inclusive hadden geboekt. Kostte enige moeite om dit te krijgen maar uiteindelijk gelukt

Goed eten, schoon en frisse kamers.

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 3 november 2021

de weg over om naar het strand te gaan

strand

• Beoordeeld op: 26 december 2023

Oké

Achterstallig. De douche kop zat half los en de lichtknopje.

Bedden waren goed en personeel was lief alleen de prijs en kwaliteitsverhouding is niet oké