2. Hotelbeoordelingen VAE
  3. Hotelbeoordelingen: Dubai Emiraat
  4. Hotelbeoordelingen Dubai
  5. Beoordelingen van Millennium Place Barsha Heights Hotel

Beoordelingen over Millennium Place Barsha Heights Hotel 4 sterren

First Al Khail Street Tecom, Barsha Heights,, Tecom, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#254 van de 717 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Luxe en vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein minpuntje, wat buitenaf is het….

Hotel is luxe, personeel is erg vriendelijk en altijd behulpzaam. Locatie is wel buiten dubai centrum.

• Beoordeeld op: 21 februari 2024

Uitstekend verblijf.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt zit weinig variatie in. En het restaurant is te klein voor alle gasten, vooral als er niet buiten gezeten kan worden. De eerste dag moesten we 20 minuten in de rij wachten om te ontbijten.

Zwembad was goed. Ook als je kinderen hebt, is het ideaal met twee kinderbadjes. Parkeren ging ook soepel. Super veel plek in de garage. We kregen ook een upgrade op de kamer, wat ons goed uitkwam qua ruimte.

• Beoordeeld op: 15 februari 2024

Fantastisch verblijf en ga zeker terugkomen.

Service en vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 31 januari 2024

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Langere wachtijd bij valet parking soms toch gauw 15 minuten moeten wachten.bovendien veel onderdelen in de badkamer zitten los kwestie van schroeven aan draaien.

Housekeeping was top. Ze waren snel en behulpzaam

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

Luxe voor een fijne prijs
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Te kleine faciliteiten (ruimte rond het zwembad, drukte bij het buffet en wachttijd bij het eten bij het zwembad)

De netheid en vriendelijkheid van de accomodatie en het personeel.

• Beoordeeld op: 23 december 2023

Goed verblijf door locatie, maar neem geen halfpension. wij moesten namelijk dagelijks op zoek gaan naar eten ipv in het
    • Deluxe Suite met 1 Slaapkamer en Clubtoegang

Eten was zeer beperkt, en hygiëne in de restaurant van de hotel gedeelte kon beter. Elke dag heb je te maken met vliegjes op eten

locatie was ideaal en house cleaning goed geregeld

• Beoordeeld op: 16 december 2023

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

In de omgeving niets te zien.Ver van alles af.

• Beoordeeld op: 20 november 2023

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt kon wel wat beter

Hotel. De ligging. De schoonheid en service

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Goede accommodatie in Dubai
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het personeel bij de receptie was niet heel vriendelijk bij in- en uitchecken. Bij het uitchecken werd ook niet gevraagd of we een fijn verblijf hebben gehad. Bij het zwembad is het echt handdoekje leggen. Wij kwamen om 11:00 uur bij het zwembad en toen was alles al bezet.

Housekeeping was erg vriendelijk en verwelkomde ons iedere morgen met een glimlach, heeft ook als verassing bloemen in onze kamer gezet. Ook locatie is erg fijn, dicht bij de Palm en Dubai Marina.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2023

Perfect voor een tweedaags verblijf
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Mooie kamer, hotel is redelijk goed gelegen in Dubai (op 10 min met de taxi tot Dubai Marina), heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2023

Heerlijk verblijf op prima locatie, kamer met clubtoegang is een aanrader!
    • Premium Sky King Kamer met Clubtoegang

Ons verblijf is ons erg goed bevallen! Dit zijn alleen een paar tips om het verblijf van gasten nóg fijner te maken: Toen wij om 05.00 in de nacht aankwamen moest het extra bed voor onze dochter nog naar de kamer gebracht worden. Hier hebben we al met al bijna 45 minuten op gewacht, terwijl we erg moe waren van onze reis en graag naar bed wilden. Het had fijner geweest als dit gewoon al klaar had gestaan op de kamer. De dagelijkse kamerschoonmaak was prima: iedere dag werd je bed opgemaakt, lagen er schone handdoeken en flesjes water. Je kon ook dagelijks het hele beddengoed laten verschonen wanneer je dit wilde (hebben wij niet gedaan). De laatste dag was onze kamer echter niet schoongemaakt, en kwam de schoonmaak pas langs op het moment dat wij al lagen te slapen (wij gingen op tijd naar bed i.v.m. vroege terugvlucht). Hierdoor werden we wakker gemaakt en dat vonden we wel vervelend. Het hotel heeft enorm veel kamers dus ik begrijp dat niet alles op hetzelfde moment schoongemaakt kan worden. Maar om het pas 's avonds te doen is ook een beetje vreemd. Het zwembad bij het hotel is prima. Het was nooit heel druk bij het zwembad dus het was groot genoeg. Er waren alleen heel weinig parasols en daardoor weinig schaduwplekken bij de ligbedden rondom het zwembad. Aangezien het iedere dag mooi weer is in Dubai, zouden meer parasols geen overbodige luxe zijn. Het hotel is mooi en de kamers ook, alleen zijn de kamers wel ontzettend gehorig. Voor de zekerheid hebben wij altijd oordopjes bij ons, maar wij waren blij dat we deze mee hadden! In de omgeving van het hotel konden wij niet echt een leuk/gezellig restaurant vinden om te eten. Hierdoor moest je weer een taxi nemen. Maar dat doe je in Dubai überhaupt voor alles gezien de grote afstanden en taxi's zijn niet duur.

Afgelopen week hebben wij met ons gezin (2 ouders + dochter van 13 jaar) 7 nachten in dit hotel overnacht en een heel fijn verblijf gehad! Wij hadden de Sky King kamer met clubtoegang geboekt omdat er op dat moment een mooie aanbieding was. Hierdoor heb je een kamer op de 17e etage of hoger. Onze kamer (2813) bevond zich op de 28e verdieping en had een fantastisch uitzicht richting Palm Island. De kamer was ruim genoeg voor 3 personen en had voldoende kastruimte en andere ruimte om spulletjes op te bergen/neer te leggen. Door het extra bed op de kamer moest het 'zitje' echter wel verplaatst worden waardoor je niet echt zitruimte had. Wij hebben dit echter niet gemist omdat we toch de hele dag op pad waren. De badkamer was niet heel luxe maar gewoon prima en had een lekkere ruime douche. Alleen was het een beetje onhandig dat de deur naar binnen open ging waardoor je altijd de deur dicht moest doen om bij de spiegel te kunnen. Wij hadden een kingsize bed en deze sliep echt heerlijk! Fijn beddengoed en de temperatuur op de kamer kon goed geregeld worden. Onze dochter sliep op een verrijdbaar extra bed, maar deze was wel comfortabel. Door onze kamer met clubtoegang, konden wij ontbijten in de speciale ontbijtruimte op de 29e verdieping met prachtig uitzicht. Het was hier altijd erg rustig, soms zaten er nog enkele andere gasten te ontbijten, soms waren wij helemaal alleen. Het ontbijt is Arabisch georiënteerd (veel zoetigheden en warme gerechten), maar het was allemaal keurig verzorgd, vers en lekker! Medewerker Subesh verzorgde ons goed en kon ook lekkere koffie maken! Daarbij werd iedere ochtend gevraagd of je een eiergerecht wilde, wat de kok dan á la minute voor je klaarmaakte. -Zeer aardige medewerkers inchecken en conciërge balie! -Prima zwembad! -Prima gratis shuttleservice naar diverse malls en strand! -Dagje naar Beachclub Fluid op Palm Island (75 AED pp incl. transfer, bedje, parasol, handdoek en 20% korting op F&B) is een aanrader!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Een terugkeer naar dit hotel is zeker niet uitgesloten. Het was een heerlijke ervaring.
    • Deluxe Suite met 1 Slaapkamer en Clubtoegang

- Het ontbijt was voortreffelijk, maar er werd niet specifiek rekening gehouden met kinderen.

- De kamer oogde prachtig en was uitstekend onderhouden. - Het personeel was buitengewoon hulpvaardig en vriendelijk. - Bij aankomst was onze kamer altijd smetteloos en keurig. - Onze verzoeken werden steevast ingewilligd, en eventuele vragen werden onmiddellijk beantwoord.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2023

Was goed
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Dat de beloofde taxi niet op het vliegveld aanwezig was en op de terugweg niet bij het hotel aanwezig was conform afspraak!

Gewoon prima hotel...

• Beoordeeld op: 6 mei 2023

Nogmaals fantastisch verblijf gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enige wat ik nog steeds mis bij het zwembad, zijn er parasols bij de ligbedden

Het personeel is fantastisch. Ze doen er alles aan om je naar de zin te maken. Niets is te veel. Extra dank aan Samith van de Poolbar voor de heerlijke cappuccino elke dag. De omeletten ''s morgens van Manu waren ook meer dan overheerlijk.

• Beoordeeld op: 21 maart 2023

goed

net

net

• Beoordeeld op: 22 februari 2023

heerlijk zeker terug komen
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

valley parking was soms echt te druk door taxi… denk dat ze daar iets anders voor op moeten bedenken dat taxi’s en eigen kant hebben.

het was lekker rustig in de kamer geen geluiden, heerlijk genieten bij het zwembad. erg local overal ben je er met 15 min marina of de stad

• Beoordeeld op: 17 februari 2023

Een heel goed hotel.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het geluid van de liften was in de nachten te horen in mijn kamer. Dat was wat vervelend, maar ik kon er wel doorheen slapen. Daarnaast zou ik voortaan ook geen kamer meer willen met een tussendeur. Ik kon de buren namelijk soms ook "te" goed horen.

De hygiëne in de kamer. Top service voor het regelen van een taxi. Ontbijt was geweldig, buiten kon je een omelet laten maken. Locatie was ook goed, niet al te ver bij The Walk en de restaurants vandaan.

• Beoordeeld op: 6 februari 2023

goed hotel voor een paardagen
    • Premium Kamer met Kingsize Bed

kleine bedden (ondanks ze kingsize noemen) was het zeker niet en het ontbijt erg matig.

vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 7 januari 2023

rustige, fijne en gezellige vakantie!
    • Deluxe Sky Kamer met Kingsize Bed

locatie was iets verder dan centrum, maar zeker geen groot probleem.

schoon, behulpzaam, goede service

• Beoordeeld op: 5 november 2022

Locatie top, ontbijt teleurstellend
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

iedere dag zelfde ontbijt. Geen variatie. Weinig keuze. Teleurstellend begin van de dag.

hygiëne en ligging

• Beoordeeld op: 3 november 2022

service en ligging

• Beoordeeld op: 18 oktober 2022

Goed hotel op goede locatie met mooie kamers!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

te weinig zon bedden bij het zwembad en geen parasols bij de zon bedden beschikbaar.

Grote kamers, schoon, modern, fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2022

Geen

Het eten

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

Prima verblijf voor deze prijs!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De foto’s van het zwembad zien er wel wat luxer uit dan het daadwerkelijk is. Verder ligt het hotel overal vrij ver vandaan en moet je dus alles met de taxi doen. Eten en drinken is vrij prijzig (zowel ontbijt als bij het zwembad) Verder is de prijs/kwaliteit zeker erg goed!

Prima kamer, netjes en in goede staat. Elke dag wordt je kamer keurig schoongemaakt. Verder konden we drie uur eerder inchecken dan aangegeven. Erg prettig na een nachtje doorhalen!